15 beoordelingen voor Hotel Reina Isabel in Las Palmas Gran Canaria

8.9
    Paula
    op 14.09.2022:

Hotel op prachtige locatie

Vind beneden in de hal heel sjiek uitzien, maar de kamers kunnen wel upgraid gebruiken qua meubilair, kamers waren wel super schoon, lieve dame ook die daar poetst (5e etage 572 zaten wij). . Wij hadden straatkant betaald (ik haat het eigenlijk als je voor uitzicht moet betalen, soms heb je geen keus als je dan foto s zie waar je op uit kijkt) maar we keken zo bij de overburen naar binnen vv. Vind wel dat jullie dit duidelijker of desnoods met foto' s aan moeten geven, dan is voor de mensen geen tegenvaller.
    Maar de ligging is top (lijk wel een Nederlander altijd klagen

Marinus
    op 01.11.2017:

uitstekend,prachtige lokatie

Opnieuw een uitermate prettige vakantie gehad, met op de verjaardag van mijn vrouw een goede fles op de kamer.

M Teeuw-Korsman

Een fijn hotel

Geen mening wij hadden het naar onze zin
    Veel gezien

Froukje

Prachtig hotel, geweldige kamer (3 personen), prachtig uitzicht

We hadden een 3 persoonskamer met zeezicht. Geweldig.
    Prachtig hotel met prettige bediening. Het eten is geweldig
    (zowel ontbijt, lunch als diner). Fijn eigen strand met prettige accomodatie op het strand. Alles is redelijk rustig. Prachtige boulevard vlak voor de deur. Wij hadden het top en gaan volgend jaar weer. Winkeltje met de Telegraaf naast hotel.

Coba
    op 30.07.2014:

prachtige accomodatie aan het strand

Dit is een zeer goed georganiseerd hotel. Het ontbijt is overvloedig en je kunt er 's avonds uitstekend tegen een redelijke prijs een driegangen menu nuttigen. De zwemvoorziening, fitnessruimte, sauna zijn van zeer goede kwaliteit. Je krijgt er gratis badhanddoeken en je kunt op het strand gratis gebruik maken van een hamaca. De omgeving is typisch Spaans en er zijn diverse restaurants. Je kunt op de boulevard prettig wandelen, surfen enz. Verder zijn er in Las Palmas voldoende culturele mogelijkheden en wie van wandelen houdt kan zijn hart ophalen. Reina Isabel is een reden om er vaker terug te komen.

Willem
    op 07.02.2014:

Ruim klassiek hotel op toplokatie aan de boulevard en het strand.

Goed onderhouden iets gedateerd hotel met prima spa en floating mogelijkheden. Eigen afdeling met ligstoelen op het strand voor het hotel Verder het specialiteiten restaurant "SUMMUM"met geweldig uitzicht. Niet goedkoop maar zeer de moeite waard. Wel reserveren!!
    Jammer dat je voor een kluisje en badjas moet bijbetalen. Als terugkerende gast werd ons een suite aangeboden.

Barbara Petri
    op 13.09.2013:

Geweldig Luxe hotel voor een betaaldbare prijs

Wat een super hotel! Ondanks het slecht Engels sprekende horeca personeel ontbreekt het je aan niks en blijft iedereen vriendelijk. Het receptie personeel spreekt uitstekend engels en andere talen. Het zwembad en de SPA zijn absoluut heerlijk en de moeite waard en met de strand bedjes bij de prijs in is ook op het strand liggen heerlijk. Super schoon elke dag schoonmaak en schone handdoeken, je hoeft geen strandhanddoeken mee te nemen want die worden ook verstrekt door het hotel.

Roel Das
    op 08.09.2013:

Tophotel voor mensen die rust zoeken

Een top hotel voor mensen die een rustige en goed verzorgde vakantie willen hebben, zonder animatie en/of Nederlanders.
    Het hotel biedt weinig faciliteiten voor gezinnen, maar als dit prettig vindt is het een echte aanrader.

Kamer met zeezicht is een must, omdat je zo ook een schitterend uitzicht hebt over de gezellige boulevard.
    Vanuit het zwembad, welke op het dak gelegen is, heb je een prachtig uitzicht op zee.

• Paula
    op 14.09.2022:

Zoals ik al aangaf foto s van straatzicht dat het niet tegenvalt voor klanten dat je zo dicht op overburen/huizen zit.

• M Teeuw-Korsman

Geen

• Froukje
    op 30.07.2014:

Ik kan dit hotel zeer aanbevelen en ook full pension nemen.

• Coba
    op 30.07.2014:

Doorgaan op de manier zal de accommodatie gerund wordt.

• Willem
    op 07.02.2014:

De oude stad is de moeite waard om te bezoeken. Neem een taxi, vanwege de afstand. € 3,50/4.00. Casa de Colon, (Columbus) de moeite waard. Loop een stuk terug via de grote shopping straat. Rest. La Marine: top visrestaurant. Rest.Churasco top vleesrestaurant aan Calle Olaf Palme.

« 1 2 3