RIU Palace Meloneras reviews

Laatst bijgewerkt: 15 maart 2024

Luxe, prachtige en propere locatie. Personeel uiterst vriendelijk en behulpzaam. Eten is fantastisch. Een echte aanrader.

Laatst bijgewerkt: 4 maart 2024

Laatst bijgewerkt: 26 februari 2024

Top adres

Ruim appartement met privé terras. Vlak bij het boulevard en een klein strandje. Alle voorzieningen (winkels, supermarkten en restaurants) op loopafstand.

Laatst bijgewerkt: 8 februari 2024

Geweldig!

Geweldig tophotel met erg vriendelijke medewerkers en super buffetten!! Beste service !!

Laatst bijgewerkt: 25 januari 2024

Prima reis Gran Canaria Meloneras H-10 hotel

Mooi hotel, prima ligging, goede service, vriendelijk personeel

Laatst bijgewerkt: 22 december 2023

Verblijf in H10 Meloneras

Mooi hotel aan de buitenkant en centrale hal en tuinen met zwembad. Ligging goed. Kamers outdated en dat geldt ook voor de gangen van de hotelkamers. Smoezelig tapijt. Ontbijt zeer goed. Diner voor een 5 sterren hotel wat ondermaats. Voor vegetariërs weinig variatie.

Mw. K. Geurts
Laatst bijgewerkt: 25 juni 2023

Heel goed hotel

Het hotel is ons heel goed bevallen, mooie kamer, werd elke dag schoongemaakt, lakens en handdoeken, vernieuwd. Kwamen regelmatig later op de dag of we nog nieuwe handdoeken nodig hadden. Ruim aanbod aan ligbedden bij het zwembad, behulpzaam, vriendelijk personeel. Eten vonden wij zeer goed.

Laatst bijgewerkt: 17 mei 2023

GC 2023

Alles top! Alleen gestoord aan de handoek reserveringen bij de zwembaden! Vele ligstoelen waren daarmee bezet en niemand aanwezig?

Laatst bijgewerkt: 25 april 2023