Cay Beach Princess reviews

9,6

Laatst bijgewerkt: 1 april 2023

Mooi en schoon park!

Een mooi en schoon park. Het ligt wel wat afgelegen. Maar er rijden genoeg taxi’s en bussen. Wij hebben ook 3 dagen een auto gehuurd. Mooie omgeving. Mooie wandeling naar de duinen en het strand. Het eten vonden wij wat minder. Zowel bij de beach bar als in het restaurant.

Laatst bijgewerkt: 9 februari 2023

prima rustige vakantie gehad

Rustige locatie, hoewel ik me kan voorstellen dat het tijdens de kindervakanties rumoerig kan zijn. De huisjes staan, zoals bij al dit soort parken dicht op elkaar. Wel mooi aangelegd

Laatst bijgewerkt: 26 oktober 2022

Hele leuke accommodatie/bungalowpark

Wij zijn net terug van 10 dagen Cay Beach Princess, hebben een top vakantie gehad! Zou hier zeker nog eens naar terug gaan, goede prijs/kwaliteitverhouding.

Laatst bijgewerkt: 20 augustus 2022

Goed verzorgd, schoon, heerlijk eten, vriendelijk personeel

We hebben een goede vakantie gehad in een bungalow met 2 slaapkamers. 5x per week schoonmaak, keurig netjes. Onze ligging was bij de miniclub, wat 's avonds voor veel herrie zorgde, dat was vreselijk en het enige minpunt. Het restaurant heeft zeer goed eten, zowel ochtend als avond. Veel keuze, vers en goed eten. Vriendelijk personeel. Het park wordt goed schoon gehouden, zwembaden regelmatig schoongemaakt en verwarmd water. Genoeg ligbedden, al denken de meesten een bedje te moeten reserveren iedere dag. Heel irritant, want er zijn er echt genoeg. Een huurauto is een must om het eiland te verkennen en ideaal voor leuke uitstapjes. Parkeergelegenheid is soms ver te zoeken bij de deur, maar er is altijd plek. Kortom: heerlijke vakantie, aanrader om hier te verblijven maar dan zonder de overlast van andere gasten. Handige minimarkt met dagelijks verse broodjes en fruit.

Laatst bijgewerkt: 28 juli 2022

Prima bungalowpark met vriendelijk personeel.

Prima bungalows, ruime kamer, badkamer met regendouche en een leuk zitje voor je bungalow. Leuk zwembad, weinig animatie en niet echt dichtbij het strand (wisten wij), wel shuttlebus die je naar het strand brengt.

Laatst bijgewerkt: 28 juli 2022

fantasties

leuk opgezet, ieder zijn eigen huisje. lekker rustig , gezellig personeel

Laatst bijgewerkt: 5 mei 2022

Rustig bungalowpark, mooi opgezet

Water was heel koud. Veel pooltafels en andere activiteiten. De Poolse sluit om 22 uur en je kunt tot 18 uur eten bestellen. Wij hebben 1 keer ontbeten. Was prima, maar niet heel bijzonder. De receptie is heel vriendelijk. Er wordt voldoende schoongemaakt. Wij hadden een huisje met 2 slaapkamer geboekt (aldus prijsvrij). Dat bleek 1 slaapkamer + 3 bedden in de woonkamer te zijn. Dat heeft prijsvrij niet goed aangegeven op hun site. Ligbedjes bij het zwembad waren voldoende aanwezig. Wel veel bedjes stuk, waardoor je alleen kon liggen.

Laatst bijgewerkt: 5 mei 2022

Gezellig verblijf

Mooi hotel met zeer vriendelijk personeel. Animatie was slecht en onze kids hadden dan ook geen interesse erin. Verder was het top.

Laatst bijgewerkt: 2 mei 2022

Prima verzorgd park

Park en bungalow is overall echt meer dan prima, directe omgeving weinig te doen. Strand ver weg. Personeel soms vriendelijk. Klantgerichtheid valt nog wat te halen.

Laatst bijgewerkt: 28 april 2022

Nette bungalows, leuke prijs

Mooi klein bungalowpark. Met een mooi zwembad.. wij hebben daar niet gegeten dus daar over kan ik niks zeggen. Verder een netjes park en vriendelijk personeel. Supermarkt erbij ook goed en niet duur. Je kan er elke dag verse broodjes halen.