Bull Dorado Beach & Spa reviews

Fam Pruis
Laatst bijgewerkt: 4 oktober 2023

Lawaai

Hotel algemeen prima. Eten prima. Helaas veel luide muziek, de hele dag door. S ochtend om 5.30 geschuif met bedjes door gasten die hun handdoeken gingen leggen. In omgeving niets te doen. Auto huren ging vrij gemakkelijk betaalbaar. Bus ook prima. Ga je voor een rust en relaxen, dan zou ik een ander hotel kiezen.

Mw. A.J.M. Teunissen
Laatst bijgewerkt: 16 augustus 2023

Super fijn hotel

Mooi hotel, heerlijk eten en drinken! Hard werkend personeel. Leuke animatieteam. Alleen iets te weinig stoelen en jammer dat activiteit af en toe binnen was. Echte aanrader!!! We hebben genoten...

Laatst bijgewerkt: 15 mei 2023

Laatst bijgewerkt: 6 maart 2023

Heerlijk familiehotel waar je steeds weer terugkomt

Heerlijk familiehotel waar we al jaren komen en blijven terugkomen. Vanwege de fantastische ligging, het gemoedelijke dorpje en de faciliteiten. Zoals het wellnescenter onder in het hotel, de fitnesszaal. Een minpunt is dat de kamers aan de straatkant van het hotel last hebben van het verkeerslawaai. Een ander minpunt is dat op de balkons van de kamers nog gerookt mag worden, waardoor je soms tussen de rokers zit.

Laatst bijgewerkt: 1 oktober 2022

Vakantie Gran Canaria

Het is een mooi hotel voor mensen die houden van all inclusive. Met mooi uitzicht over zee en zonsondergang. Eten was goed veel keuze en zeer schoon hotel.

Mw. G.B. Arends
Laatst bijgewerkt: 11 september 2022

Laatst bijgewerkt: 12 augustus 2022

Goed hotel met vriendelijk personeel.

Mooie en leuke vakantie gehad. Personeel is vriendelijk en wil alles voor je doen om je vakantie aangenaam te maken. Eten was prima en gevarieerd. Leuk zwembad, welness en monoclonale voor de kids. Al met al een leuke vakantie gehad.

Mw. L. de Vries
Laatst bijgewerkt: 12 augustus 2022

Vakantie was fantastisch

Wij hebben genoten tijdens ons verblijf in bull dorado beach.

Laatst bijgewerkt: 15 juli 2022

Fantastisch uitzicht, heerlijk hotel!

Mooi hotel, zeer goede kwaliteit prijsverhouding. Het eten en de snacks zijn echt goed en voor ieder wat wils. Wij hebben erg genoten van het prachtige uitzicht en het heerlijke baaitje voor de deur van het hotel. Ook leuk dat je midden tussen de locals zit en het daardoor niet zo toeristisch aanvoelt. Maar mocht je daar behoefte aan hebben kun je heel makkelijk met openbaar vervoer alle kanten op

Laatst bijgewerkt: 28 februari 2022

Heerlijk familiehotel waar je steeds weer terugkomt

Bull Dorado Beach is al jaren onze vaste stek in de voorjaarsvakantie. Het biedt alles wat we willen: comfort, kwaliteit, vriendelijk personeel, klasse en uitgebreide faciliteiten. En dat alles op een prachtige locatie, weg van de toeristische drukte.

Uitzicht op het zwembad
Iedere avond kun je genieten van een prachtige zonsondergang
Zonsondergang