allsun Esquinzo Beach reviews

Lippold
Laatst bijgewerkt: 8 maart 2024

Netjes, schoon, rustig gelegen.

Prima hotel, vriendelijke medewerkers, schoon, voldoende entertainment. Rustig gelegen, geen winkeltjes (wel supermarkt) of boulevard in de buurt.

Schoeman
Laatst bijgewerkt: 5 maart 2024

Prachtig gelegen, maar aandachtspunten

Een weekje verbleven in het Allsun Esquinzo Beach Hotel. Een Duits gericht Hotel wat prachtig gelegen is met een mooie tuin. Het personeel is allemaal heel vriendelijk en alles wordt netjes bijgehouden. De kamer wordt 6 dagen per week schoongemaakt. Qua buffet is vooral het warme eten nog wel te verbeteren. Het vlees was vaak wat taai en de vis vol graten, terwijl de salades en de desserts altijd fantastisch waren. Wij vonden het altijd erg druk in het restaurant en bij de zwembaden. Het personeel kon het vaak niet helemaal bijhouden waardoor er vaak ook gerechten op waren. Lange wachtrijen bij de koffieautomaten. Altijd wel even zoeken naar een vrij plekje bij het zwembad of op het terras bij het rustige zwembad. Daarbij is het zwemwater veeeeel te kous, waardoor het zwembad dus ook altijd leeg is. Een auto huren is het beste om de omgeving te verkennen. Een supermarkt is er evt aan de overzijde van de weg. Animatie is helemaal gericht op de Duitsers en dat vonden wij prima. De kamers zijn erg netjes en schoon. Het is een prima hotel voor een weekje weg, maar langer zouden wij er niet blijven.

Laatst bijgewerkt: 5 maart 2024

nooit meer

slecht eten, alles koud

Laatst bijgewerkt: 2 maart 2024

Zeer geslaagd verblijf.

Rustig verblijf met goeie keuken. Dagelijks verse vis. Verzorgde zwembaden. Mooi onderhouden domein. Goeie uitvalsbasis als een huur wagen hebt.

Laatst bijgewerkt: 1 maart 2024

Zeer acceptabel hotel

Mooi hotel dat wel hier en daar wat onderhoud nodig heeft. Personeel is vriendelijk. Buffetten zijn redelijk: vaak is het warme eten lauw tot koud, maar dat vind je meer in dit soort all-in hotels. Eten smaakte wel goed overigens. Aantal tappunten voor drank is beperkt waardoor je soms wel een stukje moet lopen. Keuze voor niet alcoholische dranken is redelijk beperkt vergeleken met de keuze in alcoholische dranken. Rijen voor buffetten en tappunten vielen mee. Kamers zijn wel gehorig, maar daar hebben we geen last van gehad. Hadden waarschijnlijk rustige buren.

Geweldige vakantie gehad!!

Goed geregeld

Hotel ziet er mooi uit

Mooi hotel, goed onderhouden zowel binnen als buiten. Ontbijt was heerlijk, lunch ok, avondeten kwam na 3 dagen mijn neus uit. Veel vette dingen. Als je verwacht echt Spaanse dingen te krijgen kom je bedrogen uit maar dat had ik ook al op andere reviews gelezen dus was wel soort van voorbereid. Wel jammer. Wat mij ook opviel is dat je de hele dag moeiteloos alcohol tot je kunt nemen maar als je een bak koffie of thee wil dan moet je daar echt naar zoeken. Alle koffiemachines staan op het ontbijt na uit. Alles in het Duits maar ook daar was ik al op voorbereid door eerdere reviews te lezen. Personeel werkt keihard en is echt supervriendelijk!

Prima prijs-kwaliteit verhouding

Prima hotel. Eten na verloop van tijd wat saai. Beperkte animatie

Boeijen
Laatst bijgewerkt: 25 februari 2024

Heerlijke vakantie

Fijne van alle gemakken voorziene accomodatie. Heerlijk eten ruime keus. Veel groente en fruit. Vriendelijk personeel. Verzorgd, schoon complex met veel groen. Netjes onderhouden.

Laatst bijgewerkt: 24 februari 2024

Mooi complex

Mooie grote kamer... genoeg bergruimte voor kleren enz.lekker buffet... veel keuze en variatie..u