SBH Maxorata Resort reviews

Laatst bijgewerkt: 2 maart 2024

Twijfelgeval

Net terug van een weekje Maxorata. Laat ik met de positieve punten beginnen. Mooie kamers, schoon, vriendelijk personeel, perfect eten en geweldige ligging. Maar... Het hotel gaat achteruit. Het wordt armoedig, 75% van de ligbedden bij zwembad is kapot, handdrogers op openbare toiletten kapot, overal luide muziek (niet iedereen houdt daarvan). Volgend jaar..... ik weet het nog niet..

Laatst bijgewerkt: 20 februari 2024

Verblijf SBH Maxorata

Geweldige vakantie gehad bij SBH Maxorata resort

Laatst bijgewerkt: 19 februari 2024

Calima

Mooie accommodatie, vriendelijk personeel, goed eten, schoon. Omgeving zeer geschikt om te wandelen. Fantastisch weer, op een paar dagen droge stoffige wind vanwege de Calima.

Hr. G.B.W.M. van Benthem
Laatst bijgewerkt: 15 november 2023

Slecht hotel

Het eten in het restaurant was deze keer zeer slecht nog nooit hebben we dit mee gemaakt denk ook niet dat we hier terug komen groeten Gerard

Laatst bijgewerkt: 11 november 2023

Prachtige vakantie op Fuerteventura!

Zorgeloos vervoer en een mooie accommodatie in een zonnige en aantrekkelijke omgeving. Genoten.

Laatst bijgewerkt: 21 februari 2023

Laatst bijgewerkt: 8 maart 2022

Zeer aangenaam verblijf, heerlijk warm zwembad.

We hebben echt genoten van het verblijf. De kamers zijn in 2019 gerenoveerd en zien er zeer net uit, dagelijks krijg je nieuwe handdoeken, moderne inrichting met een goed bed, inloopdouche. Het eten was vers en lekker, drankjes waren ook goed, niet de standaard kleurencocktails als in andere all in-resorts. Het was nog geen hoogseizoen bij ons, er waren twee dagen meer mensen toegekomen, toen was het eten nog uitgebreider. Maar voor ons was er zeker keuze genoeg. Het personeel was zeer vriendelijk, altijd met de glimlach geholpen. We gingen eind februari, begin maart, het warme zwembad was zalig. In het niet verwarmde zwembad zwommen we ook 2 keer, maar dat is een heel verschil.

Laatst bijgewerkt: 10 maart 2020

Net hotel, goede service, voor herhaling vatbaar

Goed, uitgebreid buffet, echt aandacht aan besteed. Meerdere soorten vlees, vis, groente, brood, fruit, toetjes

Laatst bijgewerkt: 7 maart 2020

Prima en mooi hotel

Mooi resort,vriendelijk en behulpzaam personeel. Modern gerenoveerd hotel met mooie inrichting.

zonsopgang in het zwembad
zee en strand