Apartamentos LIVVO Palm Garden reviews

5,2
5,6
5,4

Laatst bijgewerkt: 2 maart 2024

Prima ontbijt en elke dag een ander dinerbuffet

Mooie locatie voor strandhotel

Laatst bijgewerkt: 23 februari 2024

Livvo Palm Garden/ medio februari

Ligging hotel is mooi. Hotel is schoon, netjes maar wel een beetje gedateerd. De bedden zijn slecht, ligt voor geen meter. Ontbijt is goed. Het weer was fantastisch. Al met al zeker de moeite waard.

Mw. J. Schoenmaker
Laatst bijgewerkt: 29 oktober 2022

Prima appartement

Wij verblijven van 25 oktober tot 8 november 2022 in palm garden in 3 verschillende Appartementen . Schoon, netjes, vlak bij het strand. Alles aanwezig in het appartement als je zelf wilt koken. Uit eten gemiddeld 75 euro met drankjes voor 4 personen. Goed restaurant onder het complex, la sirena. De supermarkt is in vergelijking met de spar iets verder op gelegen een stuk duurder, maar nog ver onder de prijzen in Nederland. We komen hier nu voor de 10e keer en het blijft genieten.

Laatst bijgewerkt: 14 juni 2022

Ligt midden in het centrum

Ligt midden in het bruisende dorpje en voor het hotel ligt een breed zandstrand.

Laatst bijgewerkt: 9 mei 2022

mooie ligging lekker eten prima

wat achterstallig onderhoud en weinig voor kinderen te doen verder prima, goed eten, vriendelijk personeel, hele mooie ligging

Laatst bijgewerkt: 26 juni 2019

Al veel jaren geweldig!

Simpel, gezellig,altijd uitzicht op zee! Het is twee maal per jaar thuiskomen!

Laatst bijgewerkt: 11 december 2017

Schoon hotel voor goede prijs

Ik ga beslist nig eens vaker. Voelde me veilig als vrouw alleen. Er waren veel Duitse gasten, voornamelijk ouderen (december). Het eten was vers, ruim buffet!! Schoon hotel.

Laatst bijgewerkt: 5 augustus 2017

Gedateerd hotel op een goede locatie

Het is een gedateerd hotel op een goede locatie zonder airco. 30 jaar geleden was het waarschijnlijk hét hotel. Jammergenoeg is er daarna niets meer aan gedaan. Zo lijkt het. De grootste ergernis waren de liften. 3 waarvan 1 voor het personeel. Meestal werkte er maar 1 en 1 dag zelfs geen. Daardoor moest je heel lang wachten en stond het personeel steeds in de klantenlift met heel hun toebehoren. Als je een 3-persoonskamer boekt, houdt er rekening mee dat er iemand op de bank slaapt. Dat bed mag je zelf opmaken. De bedden worden 1x per week verschoond. Je weet niet wanneer, dat staat niet aangegeven en bij ons kwam dat neer op 1 keer in de 2 weken dat we er waren.Dat vonden wij te weinig. De handdoeken worden op di-do en zaterdag verschoond. Van zaterdag naar dinsdag vonden wij te lang. Het personeel is niet vriendelijk op de dames na die de kamers schoonmaken. Het ontbijt en avondeten is overigens prima. Het zwembad is ook prima en werd goed bijgehouden. Ook geen gedoe met handdoekjesleggen.