28 beoordelingen voor Aparthotel Palm Garden in Jandia Fuerteventura

9.1
    8.1
    Karin
    op 11.12.2017:

Schoon hotel voor goede prijs

Ik ga beslist nig eens vaker. Voelde me veilig als vrouw alleen. Er waren veel Duitse gasten, voornamelijk ouderen (december). Het eten was vers, ruim buffet!! Schoon hotel.

Marianne
    op 05.08.2017:

Gedateerd hotel op een goede locatie

Het is een gedateerd hotel op een goede locatie zonder airco. 30 jaar geleden was het waarschijnlijk hét hotel. Jammergenoeg is er daarna niets meer aan gedaan. Zo lijkt het. De grootste ergernis waren de liften. 3 waarvan 1 voor het personeel. Meestal werkte er maar 1 en 1 dag zelfs geen. Daardoor moest je heel lang wachten en stond het personeel steeds in de klantenlift met heel hun toebehoren. Als je een 3-persoonskamer boekt, houdt er rekening mee dat er iemand op de bank slaapt. Dat bed mag je zelf opmaken. De bedden worden 1x per week verschoond. Je weet niet wanneer, dat staat niet aangegeven en bij ons kwam dat neer op 1 keer in de 2 weken dat we er waren.Dat vonden wij te weinig. De handdoeken worden op di-do en zaterdag verschoond. Van zaterdag naar dinsdag vonden wij te lang. Het personeel is niet vriendelijk op de dames na die de kamers schoonmaken. Het ontbijt en avondeten is overigens prima. Het zwembad is ook prima en werd goed bijgehouden. Ook geen gedoe met handdoekjesleggen.

M
    op 17.08.2015:

weinig te doen bijna niet bezet

in het complex is niets te doen. het was nog niet voor de helft bezet. geen wifi alleen te kopen voor 7 euro per dag

Karin van steeg
    op 16.10.2014:

Super lokatie!

Super lokatie. Schoon. Vriendelijk personeel, dicht bij strand en vele culinaire mogelijkheden voor een leuke prijs.

Ronald
    op 06.10.2014:

Prima ligging voor een strandvakantie in Jandia/Morro del Jable.

Appartementencomplex is wat gedateerd. Appartementen zijn keurig ingericht en worden goed schoongehouden!
    De gevels van het complex staan bloot aan veel zonlicht en zeewind en zijn daardoor aan onderhoud toe; Dat overigens wel wordt gedaan. In september 2014 veel tijdelijk 'oplapwerk' gezien. Personeel zeer vriendelijk en hulpvaardig. Geen last gehad van onderliggende winkels/restaurants of bezoekend publiek. Eigen boiler met warm water voor 2 korte douchebeurten en daarna duurt het wel weer even voor je goed warm water hebt. Toch was dit beter dan een centrale warmwatervoorziening.

jan
    op 20.09.2014:

eenvoudig goed

goed schoon netjes eenvoudige kamers maar er ontbreeken nederlandse zenders op de tv

Arien Zon
    op 16.09.2014:

Zoals in de brochure

Palm Garden een prima "thuisbasis" voor een fijne strand/zonvakantie

gerard
    op 30.07.2014:

prima app. voor strandvakantie

gunstig gelegen appartementen voor het strand en winkelen.
    supermarkt naast het appartement. Veel bezocht door naturisten.De voertaal is Duits , vanwege het grote aantal Duitsers ( 90%)

« 1 2 3 4
  • Marianne
    op 05.08.2017:

Ligging is mooi. Je zit meteen aan "de strip". Als je goed ter been bent en niet teveel verwacht is het een prima hotel. Wij vonden het hotel duur voor wat we kregen. We hebben al heel veel gezien en hebben in verschillende hotels gezeten en zijn best wel goed gewend. Dit was het slechtse hotel waar we ooit verbleven. Wij zouden het dus niet aanbevelen. Het is een budgethotel voor een 4 sterrenprijs.

• M
    op 17.08.2015:

de biljart en spellen zaal open stellen en aantrekkelijk maken en sowieso in de lobby free wifi

• Karin van steeg
    op 16.10.2014:

S

• Ronald
    op 06.10.2014:

Het zou fijn zijn om ook Nederlandstalige tv-zenders te kunnen zien (BVN bijvoorbeeld). De bedden waren naar onze mening te hard, maar met eigen luchtbed redelijk goed geslapen. Wat meer warm water om te douchen.

• jan
    op 20.09.2014:

erop aandringen dat de zenders geinstalleerd worden