Blue Sea Jandia Luz reviews

Laatst bijgewerkt: 17 maart 2024

Simpel maar prima hotel.

Simpel maar prima hotel voor deze prijs. Het eten is gevarieerd en prima. Zeer vriendelijk personeel. We komen hier zeker nog een keer terug. In vergelijking met vorig jaar konden we gelijk op de kamer en gebruik maken van het all in al om 12 uur.

Laatst bijgewerkt: 4 maart 2024

vakantie Fueteventura

mooi lokatie, vriendelijke personeel en goed weer, met veel wind,

Laatst bijgewerkt: 26 februari 2024

Heerlijk vakantieadres

Bedden liggen goed. Schoon. Locatie top, dicht bij strand en winkeltjes. Prijs/kwaliteit goed. Na een vraag werd gelijk actie ondernomen.

Lanting
Laatst bijgewerkt: 26 februari 2024

Heerlijk kleinschalig hotel

Wat een lekker rustig hotel op loopafstand naar het prachtige strand de winkels en de restaurants. Zeer vriendelijk personeel en het eten was ook goed.

Laatst bijgewerkt: 26 januari 2024

Mooi appartement

Voor die prijs een mooi verblijf

Laatst bijgewerkt: 14 januari 2024

Locatie goed, app voldoende, all in slecht

Overal dichtbij. Vanaf balkon zwembadzijde een mooi uitzicht en lekker met ontbijtje je dag beginnen. Appartement prima met z’n tweetjes en vaak uit. All-in niet smaakvol, overkookt en niet al te hygiënisch. Personeel afh van wie je treft vriendelijk. Mooi zwembad, wel koud.

Laatst bijgewerkt: 23 maart 2023

Leuke plaats, neem vooral een ander hotel en verwacht niets van Prijsvrij

Er was een lekkage waardoor de hele badkamer en gang onder water stonden, we hebben twee keer een dode kakkerlak gevonden, een van de bedden was gewoon een bank, geen slaapbank, gewoon een bank bank. Helemaal niet ingericht op families, we hebben twee weken met kind in bed geslapen, want om nou zelf op de bank te slapen of de 4 jarige die mee was daar neer te leggen was geen doen. We hebben dit aangegeven bij prijsvrij, op de tweede dag konden we een nieuwe kamer bekijken, met blijkbaar een defecte balkondeur, dus we zijn niet verhuisd, want de reis duurde dus ook veel langer dan volgens de planning van prijsvrij. De bus doet er zeker 4 uur over om van het vliegveld naar het hotel te gaan, online stond 2 uur, dit klopte niet en de busrit was dus bijna even lang als het vliegen. Halverwege de vakantie kwamen we erachter dat onze balkondeur dus ook stuk was en altijd opengemaakt kon worden. Super veilig......

Laatst bijgewerkt: 23 maart 2023

Prima appartement, wel gehorig, ligt aan een drukke doorgaande weg

Appartementen complex ligt dicht bij strand en restaurants maar helaas ook aan drukke weg waar wij met ons balkon op uitkeken. Aangezien wij graag op ons balkon ontbijten, was dit erg jammer

Laatst bijgewerkt: 11 maart 2023

Gelukkig niet zo groot, gezellig, schoon.

Uitstekende ligging vlakbij het strand, ideaal. Kamers voldoende, geen airco niet erg, prima al inclusive, aardig en behulpzaam personeel. Genoeg restaurantjes en strandtenten in de buurt. Geweldige temperatuur, 24 a 26 graden, heerlijke strand en zee.

Laatst bijgewerkt: 17 februari 2023

niets te weinig maar zeker niets teveel

Meerderheid medewerkers vriendelijk en behulpzaam maar de 2 vrouwelijke receptionisten moeten een cursus klantvriendelijkheid doen.