Iberostar Playa Gaviotas reviews

Laatst bijgewerkt: 28 augustus 2023

Alles was perfect

Fam.T. Vonk
Laatst bijgewerkt: 7 mei 2023

Super goed en schoon hotel, heerlijk eten, vriendelijk personeel..kortom super!!!

Laatst bijgewerkt: 18 januari 2023

Heerlijk en heel mooi hotel, prachtig aan zee.

Heel mooi hotel, strand rechtstreeks vanuit het hotel te bereiken. Wij hadden “Star prestige” geboekt, houdt o.a. in: toegang tot apart zwembad met meer dan genoeg ligstoelen, uitzicht over zee, niet toegankelijk voor kinderen en te bereiken met je pasje; een oase van rust! Ook in de eetzaal afgescheiden ruimte zodat je altijd rustig kunt eten en je bent dan ook niet gebonden aan de dinertijden. Kamers prima!

Laatst bijgewerkt: 6 augustus 2019

Goed verzorgd

Goed verzorgd complex. 70% Duitsers en vrijwel geen Nederlanders. Goed eten en vriendelijk personeel. Zwembad is klein, maar er is een fantastisch strand voor de deur.

Laatst bijgewerkt: 17 februari 2019

goed gelegen, schoon, van alle gemakken voorzien

van alle gemakken voorzien complex op ca. 1,5 uur van de luchthaven. Praktisch aan het strand gelegen. Over het algemeen erg schoon en goed onderhouden. Grote en gevarieerde buffetten. Tijdens ons verblijf (februari) vooral veel 60+ en (in mindere mate) families met kleine kinderen. Alles bij elkaar uitstekend om een week totaal te ontspannen Enige minpunt: geen aparte voorzieningen voor rokers buiten, dus overal kan gerookt worden.

Laatst bijgewerkt: 4 februari 2019

super fijn hotel, prijs kwaliteit klopt

Klantvriendelijk, eten is super en veel keuze. Mooi uitzicht over de zee, direct aan strand. alles top.

Laatst bijgewerkt: 14 december 2018

Fantastisch!

We hebben een ontzettend fijne vakantie gehad hier. De werknemers in het hotel zijn ontzettend vriendelijk, ze werken heel hard en zijn altijd vrolijk. Het eten was super goed!! Elke dag variatie en enorm lekker vlees. Giga keuzes voor toetjes en ook kaasjes! Drinken kon je op veel plekken zelf inschenken waardoor je bijna nergens in een rij stond. Zwembad was goed, zelfs in december goed te doen! Je loopt zo naar het strand, prachtig.

Laatst bijgewerkt: 4 december 2017

Uitstekend

Wil je rust en verwenning all in dan is de star prestige een uitstekende keuze. Alles is naar wens eten drinken heel de dag aanwezig! zijn geld waard.

Laatst bijgewerkt: 2 mei 2017

goed hotel

een mooi schoon hotel met een uitgebreide keus aan eten... geen gedoe met handdoek leggen bij het zwembad, enige minpunt zijn de bedden.

Laatst bijgewerkt: 15 februari 2017

Uitstekend

Na 6x is het een beetje thuiskomen. Niet van onze gewoonte maar de star prestige is gewoon geweldig!

Uitzicht bar