IFA Altamarena by Lopesan Hotels reviews

Den Bieman
Laatst bijgewerkt: 19 maart 2024

Prima hotel.

Direct aan zee. een opfrisbeurt mag het wel gaan krijgen.

Laatst bijgewerkt: 11 februari 2024

Prima, maar geen 4* hotel

Eten vaak koud en weinig variatie

Laatst bijgewerkt: 26 januari 2024

Prijs kwaliteit voldoende

Eten goed. Bedden waren goed. Wel een wat verouderd hotel. Perfecte ligging. Lange rij bij koffie automaat smorgens terwijl ze er genoeg hebben staan maar deze niet aan zetten.

Laatst bijgewerkt: 10 februari 2023

mooi hotel

mooie omgeving van alles te doen met de boot naar de dolfijnen kijken segway tour lekker over strand wandelen veel winkeltjes om te schoppen

Laatst bijgewerkt: 30 januari 2023

Gezellig en leuke accommodatie

Een goed hotel met een goede gevarieerde keuken. Kamers schoon en goede bedden

Laatst bijgewerkt: 19 juni 2022

Goede prijs kwaliteit verhouding

Wij hebben een zeer goede vakantie gehad in een goed hotel.

Laatst bijgewerkt: 10 juni 2022

Mooi, schoon hotel op goede ligging

We zijn 10 dagen in dit hotel geweest. Het was een schoon hotel. Prima eten en erg vriendelijk personeel. De ligging is prima en dichtbij het strand. Aan de overkant van het hotel allerlei winkeltjes. Er komen heel veel duitse toeristen en het lijkt een hotel vooral voor 60+ mensen. Met jonge mensen zou ik hier niet naar toe gaan omdat er gewoon niet veel te doen is. Animatie stelt weinig voor al deed degene die er verantwoordelijk voor is wel enorm zijn best en was erg aardig. De entourage kan echt wel beter. De eetzaal was erg ongezellig en de plek waar s’avonds de animatie is en waar je wat kan drinken ook. Hoe dan ook we hebben het wel erg naar ons zin gehad deze 10 dagen.

Laatst bijgewerkt: 15 mei 2022

Vriendelijk, hygiënisch, aan zee

Al het personeel is erg vriendelijk en er is veel mogelijk. Bv extra kamer bij late vlucht en nog een diner bij late aankomst. Super schone kamers, schone handdoeken en beddengoed wanneer je maar wil. En je hoeft in de ochtend geen bedje te reserveren..zo fijn! Ligging is nagenoeg aan zee en ook daar is ruimte genoeg!

Laatst bijgewerkt: 10 mei 2022

Fijn hotel met vriendelijk personeel en goede ligging.

Ietwat gedateerd hotel, met een redelijk tot goede keuken. Het personeel is zeer vriendelijk. De ligging is op 2 minuten lopen vd zee en mooie boulevard. Voor ieder extra moet wel worden betaald, zoals; badlaken €5.- indien je ze wilt wisselen kost het 1 euro, voor de safe moet je ook betalen. Alleen frisdranken, koffie/thee en wijn is all inclusive. Voor al het andere moet je betalen. De hygiëne is zeer goed. Veel winkels in de omgeving zijn dicht en toeristische winkels zijn mn in handen van Indiase mensen.

Laatst bijgewerkt: 30 april 2022

god hotel met vriendeljk personeel

goed hotel, goed eten maar mag wat gevarieerder, vriendelijk personeel alles schoon goede ligging direct aan het strand en nabij winkeltjes

mooie lange strand
Desserts