Cotillo Sunset reviews

9,7

Laatst bijgewerkt: 1 februari 2024

Heerlijk appartement op het strand

Let op geen internet in het appartement, en te ver van de zendmasten voor je mobiel internet, dus neem een boek mee…. Huur je een auto bij Coldcar laat je niets wijsmaken over een verhaal dat je niet langs het strand mag rijden, heeft mij €300,00 extra aan verzekeringen aangesmeerd!!! Appartement is echt een aanrader, heerlijk rustig en prachtig strand.

Laatst bijgewerkt: 29 januari 2024

prima accomodatie

alles aanwezig en schoon

Laatst bijgewerkt: 20 februari 2023

fantastisch, rustig, direct aan zee gelegen

Mooi gelegen aan de rand van het vissersdorp El Cotillo, direct aan het strand. Klein, maar prima appartement in kleinschalig en rustig complex. Keukenuitrusting is zeer beperkt, rest prima.

Laatst bijgewerkt: 16 juni 2018

kleinschalig

niet wat ik er van verwacht had, weer was ook niet best dus dat speelde wel een rol. zonder auto heb je er niets te zoeken.

Laatst bijgewerkt: 11 maart 2018

Perfecte ligging en fijn kleinschalig.

Zeer genoten van een heerlijke vakantie! Appartementencomplex ligt aan rand van het rustige vissersdorp op prima loopafstand van restaurantjes en winkels. Appartementen met zeezicht helaas alleen beschikbaar bij rechtstreekse boeking.

Laatst bijgewerkt: 23 november 2017

voor mij is het terugkomen

wordt goed schoon gehouden , eigenaar zeer behulpzaam en vriendelijk , komplimenten. verder lekker aan zee, en als je tot rust wil komen is dit de unieke vakantieplek, dus voor mij aanrader

Laatst bijgewerkt: 30 januari 2017

Toplocatie.

Gewoon zalig fantastisch mooi uitzicht en lekkere restaurant in de omgeving

Toplocatie.