SBH Taro Beach reviews

Laatst bijgewerkt: 1 december 2023

Uitzicht op zee was dit keer ook echt uitzicht op zee, zo dicht bij het strand hebben we nog nooit gehad. Erg mooi.

Laatst bijgewerkt: 3 april 2022

Value for money

Ietwat gedateerd maar zeer goed onderhouden hotel, zeer mooi gelegen direct aan het gele zandstrand. Uitgebreid en gevarieerd ontbijt-, lunch- en dinerbuffet. Aardige mensen, kortom echt waar voor je geld.

Laatst bijgewerkt: 12 maart 2020

Prima resort voor een weekje lekker rustig

Prima resort héérlijk rustig personeel super vriendelijk kamermeisjes supergoed geen klachten behalve dan de bedden. Wij waren eerste week maart perfect weer veel ouderen voornamelijk Duitsers en Russische

Laatst bijgewerkt: 22 november 2019

Net hotel, beetje gedateerd, maar wel goed onderhouden.

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het entertainment is oubollig en start te laat in een tijd waarin er geen kinderen aanwezig zijn. De bedden zijn erg hard. Geschikt hotel voor oude mensen.

Laatst bijgewerkt: 21 februari 2019

Goede locatie voor een weekje zonvakantir

We waren in februari. Wel lekker rustig. Het grote complex was niet vol. Was prachtig weer. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Het eten was wel veel van hetzelfde. kortom een heerlijk weekje gehad

Laatst bijgewerkt: 11 februari 2019

Hartstikke leuke locatie voor een weekje niks doen

Super vriendelijk personeel Echt een aanrader Het eten was wel veel van hetzelfde maar verder niets mis mee

Laatst bijgewerkt: 6 maart 2018

Super Hotel

Een Hotel waar service hoog staat. Waar het eten meer dan goed is. (Wij geven het eten een 10+) Schoon. Zeer vriendelijk personeel.