SBH Monica Beach Resort reviews

Laatst bijgewerkt: 21 maart 2024

Fijn Hotel met goede service

Monica Beach hebben wij voor de 2e keer bezocht. Fijne accommodatie met wat gedateerde kamers. Heel erg schoon en dagelijkse cleaning. Het restaurant is tot vooral het buitenterras is heerlijk. Veel keuze qua eten en drinken. Dagelijks diverse mogelijkheden. Het zwembad is 1 verwarmd en 1 koud bad en op afstand een kinderbad met glijbaan. kortom wij hebben het heerlijk gehad. Hotel ligt aan zee dus wil je in zee zwemmen geen probleem je moet wel goed ter been zijn anders heb je een probleem.

Laatst bijgewerkt: 10 maart 2024

Uitstekend

Mooi schoon Resort. Iedere dag kamer schoon +schone handdoeken. Voor ons een perfecte ligging. Voor herhaling vatbaar.

de Groot
Laatst bijgewerkt: 9 januari 2024

Prima hotel met perfecte ligging

Uitstekend hotel net gevarieerd eten. Je loopt zo het strand op. Kamers worden dagelijks goed schoongemaakt. Handdoeken worden dagelijks verschoond. Ruime familiekamers. Groot balkon. Personeel correct maar animatieteam zou iets enthousiaster en actiever mogen zijn. Het dorp zelf is rustig en biedt niet veel vertier waardoor je ook geen last hebt van rumoerige of vervelende hotelgasten. Ideaal voor een gezinsvakantie of om als jong of ouder stel naartoe te gaan.

Laatst bijgewerkt: 31 maart 2023

Was prima voor elkaar alle.aal en de ligging was goed tov het strand. De bezienswaardigheden van het eiland is ver weg dat is jammer.

Laatst bijgewerkt: 1 maart 2022

Niet wat we geboekt hadden...

Cost Calma Beach Resort geboekt, hier neergeplant.

Laatst bijgewerkt: 26 januari 2022

Gewoon goed

Beetje jammer calma beach geboekt snap niet dat die nog boekbaar is omdat die al heel lang leegstaat ik vind dit misleidend

Laatst bijgewerkt: 17 maart 2020

Mooi en schoon

Mooie accommodatie met verschillende mogelijkheden om te ontspannen.

Zwembad