SBH Crystal Beach Hotel & Suites reviews

4,8

Laatst bijgewerkt: 22 februari 2024

Heerlijke vakantie!

Het was fijn in Chrystal Beach. Mooie ligging aan het lange strand!

Van Hemert
Laatst bijgewerkt: 12 september 2023

Costa Calma?!

Hotel was voldoende. De reden hiervan is dat het groot is waarbij de grootste ruimte niet wordt gebruikt terwijl er faciliteiten zijn voor optredens en een gezellige bar. Zowel ontbijt als diner vinden plaats in een ruimte zonder daglicht en is eigenlijk niet gezellig. Kamers zijn op zich zeer ruim, maar ook een beetje achterhaald, wat eigenlijk voor het gehele hotel geldt. Meer aandacht voor en een grote algehele aanpassing van het gehele in/exterieur zou wonderen doen. Het strand is werkelijk prachtig maar de omgeving is ronduit waardeloos. Veel verpaupering van zowel bos en gebouwen, het is vuil en voor een beetje vertier en winkeltjes moet je met de bus naar Jandía (45 minuten).

Laatst bijgewerkt: 5 december 2022

Goed hotel

Alleen jammer dat er alleen WiFi in de hal was….je kon er niet bijkopen

Laatst bijgewerkt: 2 december 2022

Genieten!

Heerlijk rustig hotel, prima kamer. Fijn personeel! Ligging van het hotel t.o.v. het strand is perfect, t.o.v. gezellige restaurants/centrum o.i.d. is verder lopen. Qua eten hebben wij alleen gebruik gemaakt van het ontbijtbuffet. Perfect! Heel veel keuze, voor ieder wat wils! In de hotelbar/poolbar kun je genoeg lekkere drankjes bestellen, helaas geen versnaperingen voor erbij. Al met al hebben wij ons uitstekend vermaakt! :)

Laatst bijgewerkt: 12 maart 2020

Vriendelijk personeel, lekker eten, ruime kamer, heerlijk warm zwembad

Het beloofde zeezicht was er niet. Maar dat was voor ons geen probleem. Voor visliefhebbers is het eten echt super en ook voor geen liefhebbers van vis is er ruim voldoende.

Laatst bijgewerkt: 21 februari 2020

Mooie indeling

Mooie kamers elke dag wat anders met de handdoeken op bed

Laatst bijgewerkt: 2 juli 2019

Mooie ligging

Prettige week maar ervaringen matchen niet met de verwachtingen. In een 4* hotel verwacht je niet voor alles te moeten bij betalen. Voor badlakens een borg van € 10 per stuk en als je ze wilt omwisselen betaal je waskosten. WiFi is alleen voor betaling beschikbaar. Dat is echt niet meer van deze tijd. WiFi is zoiets als warm water uit de kraan. Daar betaal je ook niet extra voor.

Laatst bijgewerkt: 21 februari 2019

Mooie ligging aan het strand,helemaal goed

Ik was nu voor de 5e keer in het Crystal Beach hotel maar helaas vonden wij het diner kwalitatief zo,n 30 tot 40% minder geworden.

Laatst bijgewerkt: 19 februari 2019

Net en rustig hotel

Cristal Beach Hotel is een 18+ hotel, waar dus geen kinderen aanwezig zijn. Je kunt hier prima tot rust komen en relaxen. Het strand is op enkele meters afstand. Aan het hotel kun je gebruik maken van de ligbedden van het hotel. Het strand zelf is openbaar. Hier kun je op een handoek in het zand liggen of een ligbed huren op het strand nabij het water.

Laatst bijgewerkt: 8 augustus 2018

Rust, vriendelijkeheid ten top, netjes, proper.

Fuerteventura: Rustig eiland, kaal, relaxt, pittig windje (maar dat zit al in de naam van het eiland). Costa Calma: Supermooi, heerlijk strand. Geen hutje-mutje, genoeg ruimte voor iedereen. SBH Crystal Beach Hotel & Suites: Vanwege zijn "adults only" en geen "all inclusive (AI)" maar alleen half pension is SBH Crystal Beach een zeer rustig hotel voor stellen (veel Duitsers), maar ook voor veel alleengaanden. Het personeel is supervriendelijk. De accommodatie en kamers prima en zeer schoon. Animatie: Animatie wordt verzorgd door de supervriendelijke, enthousiaste, aardige en vakkundige/professionele Mario. Heb je een vraag, Mario helpt je graag. Mario spreekt van huis uit Nederlands, en tevens perfect Engels, Duits en Spaans. Waarschuwing hoogseizoen/zomer: SBH heeft op Costa Calma meer hotels. Deze zijn allemaal "all inclusive". SBH overboekt in het hoogseizoen haar eigen AI-hotels structureel. En droppen deze overboekte AI-gasten (veelal Polen en Britten) van andere SBH's bij SBH Crystal Beach. Weg rust, voor een deel. Schandalig van SBH!!