SBH Costa Calma Beach Resort reviews

Laatst bijgewerkt: 2 maart 2024

Prima maar geen 4 sterren

Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, maar ze kunnen het met name in de eetzaal niet aan. Je merkt aan de glazen die vaak niet schoon zijn. Het niet tijdig kunnen aanvullen van koffie kopjes en glazen. Wij hadden een appartement geboekt, deze mag wel een opfrisbeurt gebruiken. Schimmel rond de airco/ventilatieroosters, bed viel half uit elkaar. Toilet bril zit los, het paneel om door te spoelen is niet meer goed. Eigenlijk allemaal kleine dingen die het niveau van een 4 sterren hotel niet waardig zijn. Het eten is prima, er is meer dan voldoende keus en alles was warm.

Jan
Laatst bijgewerkt: 24 februari 2024

Fijne plek om te vertoeven

Alles super daar. Accomodatie, personeel, eten, omgeving

Laatst bijgewerkt: 20 februari 2024

Heerlijke vakantie gehad in rustig hotel

Wij hebben in februari een mooie vakantie gehad. Resort prima, genoeg bedjes, eten en drinken was prima. Je mag zelf drinken tappen via een postmix apparaat. Wat voor ons prima was. Wijn en bier ook beschikbaar. Soms wel wat glazen te weinig in restaurant maar werden goed aangevuld. Bediening vriendelijk. receptie vriendelijke mensen, meedenkend. Je kan eten in andere restaurants van dezelfde keten. Niet altijd goede kwaliteit. Paar kleine winkeltjes op het park, prima voor de eerst dingen. Er zijn op loopafstand wat souvenirshops en restaurantjes. Ook dat allemaal prima. Kamer netjes, schoon werd goed bijgehouden. Wij hadden kamer 3058, prima wifi (voor de jongeren heel belangrijk). Al met al een prima accomodatie.

Laatst bijgewerkt: 16 februari 2024

Shb Costa calma resort

Geweldige vakantie. Mooi dicht aan zee en eten was goed. Aan hoteles zelf ,aardige mensen en goede service. Je moet niet naar de kleine dingetjes kijken van hotel zelf ,is al een een aantal jaartjes oud. Geen spijt.

Laatst bijgewerkt: 1 februari 2024

Fantasties

Goed hotel alles aanwezig geen negatieve dingen goede vakantie gehad top.

Laatst bijgewerkt: 30 januari 2024

Op zich oké

Heb wel eens een betere vakantie gehad. Ook het vliegen met Tui ging niet zoals gepland. Qua hotel is de ligging mooi en je kan er prima verblijven. Maar het eten is echt zeer slecht… ik ben aardig wat gewend maar als je dit 12 dagen moet eten bereid je voor. Ook de bedden zijn echt keihard en de kamer is tijdens mijn verblijf maar 2x schoongemaakt en ook al zijn de lakens echt vies, ze vervangen het niet en laten het gewoon zo. Ook heeft de schoonmaker mijn vape weggegooid……

Laatst bijgewerkt: 29 januari 2024

Vakantie op Feurteventura.