197 beoordelingen voor Aparthotel SBH Costa Calma Beach Resort in Costa Calma Fuerteventura

SBH Costa Calma Beach Resort

8.1
  • Kamer/ appartement
    8.2
    Mika
    op 24.05.2022:

Mooie accommodatie

Mooi gelegen accommodatie. Een schoon hotel met vriendelijk personeel. Eten en drinken is heel goed.

Familie Hof
    op 06.05.2022:

Prachtig resort, mooi aangelegd met allemaal palmbomen.

Prachtig resort. Wel ietwat verouderde kamers, maar wel schoon en ruim. Mooi uitzicht op zee. Resort ligt direct aan het strand. Eten afwisselend, soms niet heel warm.
    Al met al super genoten. Omgeving weinig te beleven, maar je kunt je prima vermaken op het resort. Strandbedjes liggen fijn uit de wind!

Gertje Raassens
    op 24.03.2022:

al sinds méér dan een jaar gesloten. Moedwillig bedrog uwerzijds.

Ik heb u diverse mails gestuurd (ook naar Alltours) en geen enkele reactie ontvangen. schandalig.
    Bij aankomst bleek hotel gesloten, ik werd naar Monica Beach Resort gebracht. Bij aankomst bleek dit hotel vol te zijn, geen kamer voor me!!
    Receptioniste heeft naar Taro hotel gebeld, ik moest zelf vervoer regelen en daar had men een (erg simpele) kamer voor me. Ik was inmiddels, ook door staking in Koln, meer dan 14 uur onderweg !!
    Het prijsverschil met Costa Calma Beach Resort is heel groot. Ik heb vanwege mijn reuma en slechte gewrichten een hotel geboekt met sauna, wellnes en massage. Tarohotel heeft dit alles niet.
    Ik verwacht binnen 5 dagen een reactie van u mét een voorstel tot schadeloosstelling waarbij ik vermeld dat ik minimaal het volledige bedrag geretourneerd wil hebben.
    Na 5 dagen ga ik dit neerleggen bij MAX vakantieman en Radar.
    en all-over-international-internet.

Het meest schandalige vind ik nog dat u nu nog stééds vakanties verkoopt in een hotel dat al gesloten is sinds het 1e jaar van de pandemie. Misdadig !!!

H
    op 17.03.2022:

Heerlijke plek om tot rust te komen

We zijn heel verrast door onze accommodatie en de fantastische plek van het hotel pal aan het strand. Je loopt zo van je kamers in 2 minuten heerlijk op het strand. Het hotel, de kamers en waar je ook loopt, alles is heel schoon en verzorgd, het eten is van heel goede afwisseling en kwaliteit en heerlijk veel groenten en fruit! Het personeel is buitengewoon vriendelijk en behulpzaam. We hebben alleen maar een positieve ervaring, en komen hier graag eens terug.

John
    op 03.03.2022:

Hotel is gesloten. Ben in een ander hotel geplaatst.

Helaas door de reisorganisatie onaangekondigd in een ander hotel geplaatst, omdat dit hotel is gesloten. dus dit hotel kan ik niet reviewen. Jammer.

Cornelis van meer
    op 17.03.2020:

Heel mooi resort in saaie omgeving

Mooi reesort aan strand, maar saaie, vervallen omgeving

Ronald
    op 13.03.2020:

Mooie lokatie

Mooie lokatie , gedateerde kamers slechte bedden.
    Eten wel variatie maar niet bijzonder, kamers werden goed schoongehouden.

Marry Tolenaars -Admiraal
    op 12.03.2020:

Geweldig

Prachtig mooi resort “Costa Calma beach resort “met mooie zwembaden , kamers en ontzettend goed en gevarieerd eten!

Faciliteiten van SBH Costa Calma Beach Resort

Monday 4-7 Bewolkt
Tuesday 5-7 Bewolkt

Contactinformatie van SBH Costa Calma Beach Resort

Avda. Jahn Reisen s/n 35627 Costa Calma - Pájara Costa Calma, Spanje

Op deze pagina vind je informatie over Aparthotel SBH Costa Calma Beach Resort in Costa Calma, Fuerteventura.

Vakantiepanel.nl heeft 197 vakantie beoordelingen SBH Costa Calma Beach Resort.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Aparthotel SBH Costa Calma Beach Resort vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Aparthotel SBH Costa Calma Beach Resort scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen SBH Costa Calma Beach Resort vind je op deze pagina ook eventuele foto’s SBH Costa Calma Beach Resort en het actuele weer Costa Calma. Bekijk hier ook andere Aparthotels Costa Calma of Aparthotels Fuerteventura. Op de pagina van Costa Calma vind je vakantiebeoordelingen Costa Calma en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling SBH Costa Calma Beach Resort achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling SBH Costa Calma Beach Resort!

• Mika
    op 24.05.2022:

Vanuit het hotel gemakkelijk om uitstapjes te maken indien daar behoefte aan is. Goede animatie voor jong en oud.

• Gertje Raassens
    op 24.03.2022:

geen

• John
    op 03.03.2022:

Bij aankomst werd ons verteld dat SBH Costa Calme Beach Resort al maanden gesloten is in verband met Corona en dat we naar een ander hotel werden gebracht. Dat was een onaangename verrassing. Ik heb een meerprijs betaald voor Ultra All-Inclusive verzorging, maar niet gekregen. Ultra All-inclusive hield in dat je bij alle SBH hotels in Costa Calma van de faciliteiten gebruik kon maken. Bij aankomst bleek er slechts 1 geopend te zijn. Waarom biedt u reizen aan naar hotels die gesloten zijn en Ultra All-Inclusive, terwijl dat niet uitgevoerd kan worden? Ik heb, conform de aanwijzingen van de Alltours reisleiding een gekregen QR-code gescand op vrijdag om te kijken hoe laat we zouden worden opgehaald voor de transfer naar het vliegveld op zondag. Zaterdagmiddag kreeg ik een whatsapp bericht met als inhoud: uw vlucht is gewijzigd en u wordt om 10.50 uur opgehaald. Prettige vlucht. Ik heb 48 euro betaald aan Eurowings voor stoelreservering op de oorspronkelijke terug-vlucht. Deze vlucht is omgezet naar Condor dus die stoelreservering is voor niets betaald. We zouden zondag om 10.50 uur worden opgehaald voor de transfer naar de luchthaven. We hebben uitgechecked en stonden om 10.15 uur buiten te wachten. Om een lang verhaal kort te maken: Om 12.00 uur was er nog altijd geen bus gekomen om ons op te pikken. We stonden met onze koffers op straat en moesten het zelf maar uitzoeken. De Vlucht met Condor stond gepland voor 14.15 uur. Het is ruim een uur rijden naar de luchthaven, dus de tijd begon te dringen. Uiteindelijk is mijn partner zo ongeveer voor een willekeurige bus van een willekeurige reismaatschappij gesprongen en we hebben de chauffeur gesmeekt om ons mee te nemen naar de luchthaven. Hij ging akkoord toen ik hem 50 euro aanbood, mijn laatste contante geld. Halverwege de busrit naar de luchthaven was er weer telefonisch contact, er kwam een whatsapp bericht binnen. Ik heb daarop meteen contact gezocht met Alltours en uitgelegd dat we in een bus zaten richting het vliegveld en gevraagd of Alltours ons kon helpen snel door de check-in te komen, zodat we misschien het vliegtuig nog konden halen. Ik werd gebeld door een meneer van Alltours. Waarom we niet in de Alltours bus zaten? Er was immers een bus gestuurd? Ik heb aangegeven dat er geen bus was verschenen. Hij vroeg waarom 5 andere personen dan wel waren opgehaald. Ik gaf aan dat deze mensen zelf in een taxi zaten op weg naar het vliegveld. Toen werd het even stil en toen kreeg ik te horen dat de bus niet kon rijden in verband met een stroomstoring. Ik heb aangegeven dat er wel degelijk bussen van andere maatschappijen reden die mensen bij het hotel hebben gebracht en dat we nu zelf in een van die bussen zaten. Het werd stil. Ik werd kort voor het vliegveld teruggebeld door een vriendelijke dame van Alltours die aangaf ons te zullen opwachten bij de terminal en dat we met haar direct naar de incheckbalie konden. Het was 13.45 uur toen we aankwamen. Rennen naar de incheck-balie, waar we met voorrang zijn geholpen. Vervolgens rennen naar security en rennen naar de gate. We hebben het gehaald, maar niet op een prettige manier. Onze koffers hebben het vliegtuig niet op tijd weten te bereiken, zodat we na aankomst in Düsseldorf geduldig hebben gewacht tot de laatste bagage van de band was gehaald en daarna zijn we naar Bagage-claim gegaan om onze vermiste bagage te melden. Die melding is opgenomen, maar ik wacht nog altijd op onze koffers.

• Cornelis van meer
    op 17.03.2020:

Boek kamer met zeezicht. Goedoopste kamers op laagste etage. Geen uizicht op je "balkon", behalve 6 meter rots en dan de overnuren

• Marry Tolenaars -Admiraal
    op 12.03.2020:

Wij moesten halve week een andere kamer en heel weinig meedewerking gekregen van het hotel, erg jammer!