Royal Suite reviews

Laatst bijgewerkt: 27 februari 2024

Even niks mét zon

Vriendelijk en behulpzaam personeel, entertainment, lekker eten, heerlijke bedden. Terras zon en schaduw. Loopafstand van het strand. Verwarmd zwembad.

Laatst bijgewerkt: 25 februari 2024

Sfeervolle accommodatie

Nette en sfeervolle accomodaties. Zeer vriendelijk personeel, eten ruime keus en goede kwaliteit.

Laatst bijgewerkt: 10 februari 2024

Winterzon

Voor ons fijn voor een korte trip, in februari wel een grote grijze golf aanwezig. Voor ons net iets te ver van het strand. Personeel vriendelijk en behulpzaam.

Laatst bijgewerkt: 8 februari 2024

Geschakelde bungalows in Costa Calma

De accommodatie bestond uit geschakelde bungalows op een afgesloten terrein met een hoofdgebouw waarin zich receptie, bar en restaurant bevonden. Daarbij was een zwembad met voldoende ligstoelen en een poolbar. Elders was nog een overdekt, verwarmd zwembad. Alle maaltijden waren uitstekend met een goede variatie.

Ahuis
Laatst bijgewerkt: 19 januari 2024

Tophotel op elk gebied !!

Vanaf de incheck t/m de uitcheck kan ik alles samenvatten in 1 woord; FANTASTISCH !! Zowel het personeel / alle geserveerde maaltijden / appartement / entertainment zijn echt top. Kwalitatief is alles op een erg hoog niveau. Men geeft dit hotel 3 sterren, voor ons zijn het er zeker het maximale (5) Alles superschoon en personeel is niets teveel en dat alles met een grote glimlach ! Wij komen hier zeker terug.

Van Vlaanderen
Laatst bijgewerkt: 4 december 2023

Erg tevreden met verblijf

Uitstekend hotel. Eten met voldoende variatie en erg smakelijk. Personeel was erg vriendelijk. De kamers zijn ruim en schoon. Om elf uur sluit de all-in tapperij waardoor ook rust in de avond/nacht. Vermaak is wat eenvoudig, door een enkele animator, soms wat luidruchtig. Eenmaal per week leuke band. Hotel ligt aan buitenrand van Costa Calma, ca 20 minuten wandelen naar strand. Huurauto vonden wij erg praktisch, ook voor bezoekjes verderop en andere stranden. Costa Calma zelf heeft zelf niet zoveel, miste een gezellige boulevard. Hebben een uitstekende vakantie gehad

Ploeg
Laatst bijgewerkt: 3 december 2023

Royal Suite

We hebben een aardige vakantie gehad. Het eiland zelf is dood en begraven maar heeft wel mooie stranden. De kamer van het hotel was mooi en ruim. Het eten was echter zo ontzettend slecht dat we bijna elke avond en middag elders gegeten hebben. Het eten was steeds het zelfde en zag er uitgedroogd uit. Geen verse groente etc. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het zwembad was super koud en de sauna veel ste heet. De animatie was gewoon triest. In de omgeving viel niets te beleven.

Laatst bijgewerkt: 30 november 2023

lekker lang weekend

Hotelkamer was uitstekend. Woonkamer met banken en tv, slaapkamer met ruime garderobekasten en een ruime badkamer! Alles was ook schoon! Mijn complimenten! Ook bij de receptie zat een vriendelijke en aardige jongen man genaamd Arjen. All-in geboekt voor 4 dagen. Eten en drinken was dus inbegrepen. Eten was goed en gevarieerd. Enige minpuntje was dat er vrij weinig fruit lag en dus weinig keuze.

van Houten
Laatst bijgewerkt: 22 november 2023

Goed verblijf

Prima kamer (zitkamer, slaapkamer en badkamer). Bedden wel wat hard, maar wel op te slapen. Eten is wisselend qua aanbod, ene keer wat beter dan de andere keer maar er zit altijd wel wat bij wat je lust. Alleen s ochtends broodbeleg, s middags en s avonds warm eten. Zwembad beneden is koud maar schoon en met warme weer zeker aan te raden.

Buiten zwembad
Slaapkamer
Mooie planten op het complex, goed verzorgde tuin