R2 Rio Calma Hotel & Spa & Conference reviews

4,5

Laatst bijgewerkt: 16 maart 2024

Het was een heerlijke week. Prachtige accommodatie en werkelijk aan alles gedacht. Beleefd en vrolijk en behulpzaam het personeel. Het eten gevarieerd en op smaak. Leuk vermaak in de avond met name het Jazz cafe, buiten het resort kan je mooie wandelingen maken en redelijke stranden. Al met al de moeite waard geweest.

Laatst bijgewerkt: 13 maart 2024

R2 rio calma

Prachtig hotel, tuin en zwembad. Qua onderhoud een heel werk aangezien het erg droog is. Eten was erg lekker. Personeel vriendelijk.

Laatst bijgewerkt: 11 maart 2024

Een aanrader

Een mooi en goed hotel. Mooi ligging. Alles was tip top in orde.

Laatst bijgewerkt: 6 maart 2024

Heerlijke vakantie

Van al de keren op de canarische eilanden het mooiste hotel met een geweldige tuin. Heerlijk eten, fijne sfeer. Helaas de minigolfbaan is al jaren niet meer in gebruik en vervallen. Zo ook de lagune. Heel jammer dat dit nergens uit blijkt.

Laatst bijgewerkt: 20 februari 2024

Mooie vakantie

Mooi hotel

Laatst bijgewerkt: 14 februari 2024

Groot, schoon, mooi zwembad. Prima ontbijt en tot 10.30 uur ook ruim voldoende.

Laatst bijgewerkt: 13 februari 2024

Bezoek 'Costa Karma' voor een ontspannen vakantie

Deze winterzonvakantie was perfect voor mijn partner en ik. Een bezoek aan de rustige badplaats Costa Calma vormde de perfecte ontsnapping aan ons drukke leven in Nederland. Het hotel was goed uitgerust, schoon en het personeel was zeer beleefd en attent. Heerlijk eten, geweldige service, geweldige sfeer. Zou teruggaan.

De Bruin
Laatst bijgewerkt: 30 januari 2024

Heerlijk uitgerust

Veel resorts aan de Costa Calma liggen vlak naast elkaar waardoor je de indruk kan krijgen in 1 groot complex te zitten. Het R2 Rio Calma ligt apart van de rest van de resorts. Hierdoor heb je meer het gevoel van ruimte en rust. Met 416 kamers is dit een behoorlijk groot resort. Maar door de verschillende gevels en pleintjes op verschillende hoogtes heb je eerder het gevoel in een dorp te zijn dan in groot resort. En vooral dat vonden we heerlijk. Verder alles aanwezig, schoon, een prachtige tuin, voldoende parkeergelegenheid voor je huurauto, etc. Een aanrader voor iedereen die niet in de grote drukte wil zitten maar wel alles wil voor een fijne en comfortabele vakantie.