R2 Pájara Beach reviews

Laatst bijgewerkt: 29 maart 2024

Zonvakantie

Prima hotel, keurig verzorgd!

Laatst bijgewerkt: 28 maart 2024

We hadden één van de beste kamers van het hotel, met uitzicht op de tuin en de zee, heerlijk! Top die ingekochte kamers van D reizen

Laatst bijgewerkt: 27 maart 2024

Relax

Goed hotel verhouding prijs kwaliteit. Mooie kamer, eten goed, in de avond uren leuke (rock) bandjes. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Alles mooi schoon.

Laatst bijgewerkt: 15 maart 2024

Tophotel

Alles was perfect in orde. Eten, vriendelijkheid en netheid was prima.

Laatst bijgewerkt: 7 maart 2024

Hotel Pajara Beach

Het hotel op zich is heel goed. Het gebouw is enigszins verouderd en er moet op sommige plekken wat gedaan worden, maar het is super schoon en het personeel erg vriendelijk. Eenmaal in de kamer of op het balkon is het wel heel gehorig! Dat stoorde ons wel eens. Het eten was super! Ontzettend veel keuze en variatie! Hou er wel rekening mee dat er buiten het hotel niets te beleven valt.

Laatst bijgewerkt: 4 maart 2024

De eerste en de laatste keer

Het hotel op zich is best mooi, de kamers waren prima en schoon. Ook zij aanzicht op de oceaan was mooi vanaf het balkon. De bedden liggen erg hard, dus dat was wel even wennen. Een topmatras op de bedden zou een stuk beter zijn. Het ontbijt was prima. Maar de snacks in de middag bij de zwembadbar waren echt niet lekker. De kip was erg droog en verder viel het erg tegen wat ze daar met snacks bedoelen en weinig dingen waren lekker. Het buffet in de avond voor het diner was ronduit slecht. Alles kapot gekookt, niet gekruid en op het vlees werd juist erg veel zout gedaan. Patat was slap, kip te droog enz. enz. Het personeel was vriendelijk, behalve 1 mevrouw bij het ontbijt, die smeet mijn ei op het bord. Nee voor ons niet voor herhaling vatbaar. Wij hebben al eens eerder all inclusive gehad en dat was echt veel beter en er werd lekker gekookt. Tip: een huurauto, want rondom het hotel of in de buurt is helemaal niks te doen.

Laatst bijgewerkt: 12 februari 2024

Goede bediening, matige receptie

Het was een prima vakantie, alleen het personeel bij de receptie zou wat scheutiger mogen zijn met info, ze waren wel vriendelijk, maar er kwam bijna niets uit hun zelf en de info die we wilden moesten we “er uit trekken”, we waren erg tevreden over het eten en de bediening werkte vreselijk hard, dus wel een goede en fijne vakantie gehad

Laatst bijgewerkt: 12 februari 2024

Fantastisch mooi aangelegd met uitstekende facaliteiten

Lekker eten
Uitzicht op de zee