H10 Tindaya reviews

Laatst bijgewerkt: 17 februari 2024

Gaan zeker nog een keer terug

Fantastische week gehad, aardig personeel, eten was ook super.

Laatst bijgewerkt: 2 februari 2024

Niets dan log

Op het vliegveld van Fuertaventura kwamen wij bij de balie erachter dat onze vrienden een ander hotel hadden geboekt dan wij. Zij in het noorden en wij in het zuiden. De baliemedewerkster schakelde snel om te onderzoeken of een overstap maken naar hotel in het noorden mogelijk was. Wij waren zo goed als wel aangekomen in het hotel in het zuiden kregen wij al een bericht dat onze boeking overgezet kon worden naar het noorden. Taxi gepakt en binnen 1 1/2 uur zaten wij in het noorden. Ook de transfer voor de terugreis werd snel herzien. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

Laatst bijgewerkt: 11 januari 2024

Zeer fijn hotel!

Heerlijke tijd gehad in dit hotel! Wij komen er zeker nog een keer terug.

Laatst bijgewerkt: 15 maart 2023

Groot hotel

Groot goed hotel het enige waar ik me een beetje aan gestoord heb waren de borden die niet altijd proper en droog waren En de kruiding van het eten

Laatst bijgewerkt: 1 maart 2023

Super mooi verzorgd hotel met veel faciliteiten.

Zeer mooi gelegen hotel met veel faciliteiten voor jong en oud. Het eten was fantastisch, iedere dag anders en keurig verzorgd. Personeel vulde steeds goed bij. Het was goed geregeld en ook de drank, koffie, fris, wijn, bier bij het eten kon je zo halen. Ondanks de drukte verliep het allemaal er soepel en prettig. Ook alle kleine kinderen waren super lief, geen geschreeuw/ gehuil. Fijne gasten allemaal. Echt zeer fijn hotel, en genoten.

Hr. R. Van Der Vis
Laatst bijgewerkt: 27 maart 2022

Laatst bijgewerkt: 17 januari 2020

Een zeer net en goed hotel met goede verzorging.

Voor elk wat wils voor wat betreft eten en drinken, ook bij half pension. Wel is het zo dat er wel taalproblemen kunnen optreden omdat maar weinig bedienend personeel goed Engels of Duits spreekt. Wel is het personeel in het restaurant heel vriendelijk en behulpzaam als ook het andere personeel in het hotel. De animatie is van een goed gehalte en heel enthousiast een ook voor ieder wat wils. Ook de hygiëne is van een goede kwaliteit indien gewenst wordt alles per dag vernieuwd, en wordt ook dagelijks alles netjes schoon gemaakt, wat ook wel moet in een dergelijk groot hotel. Verder heeft men bijna dagelijks bij het diner een specialiteit en ook is de keuze zeer gevarieerd en voor ieder wat wils soms zou het wel wat warmer mogen en zou de eetzaal wel wat meer aangekleed kunnen zijn om het geluid meer te dempen.

Laatst bijgewerkt: 6 juli 2019

Fantastisch hotel

Het is een fantastisch hotel, heel vriendelijke bediening, hoewel vrijwel alles zelfbediening was. Zeer goed eten, gebaseerd op Italianen, maar heel variabel, smakelijk en snelle wisseling van de buffetten waardoor alles heet en vers is. Kamer was een standaard tweepersoons, ruim genoeg en netjes. Enigszins gehorig. Animatieteam is zeer energiek en enthousiast voor jong en oud. De ligging is prachtig, aan een zeer mooi zandstrand, maar helaas in de buurt slechts een heel klein centrum met drie winkeltjes en wat restaurantjes. Geen wandelboulevard en ook vanwege de constante wind is er in de avond niets buiten te doen en ben je aangewezen op het vermaak in het hotel zelf.

Laatst bijgewerkt: 4 februari 2018

Mooi en goed maar ontzettend inflexibel personeel

Mooi gelegen, goed eten, kindvriendelijk, maar erg groot en misschien daardoor erg onpersoonlijk. Eerste avond was het nagenoeg onmogelijk drinken te bestellen. Was beter de andere avonden, maar kostte wel wat moeite. Verder waren ze niet onvriendelijk, maar daar was alles ook wel mee gezegd