H10 Playa Esmeralda reviews

1,5

Laatst bijgewerkt: 16 februari 2024

Genieten

Heerlijke vakantie, lekker tot rust gekomen.

Laatst bijgewerkt: 10 november 2023

Prachtig hotel, eten was minder

De hotelkamer was prachtig met een ruim tweepersoonsbed die heerlijk lag. De badkamer is wat gedateerd maar functioneert perfect. Het avondeten van het buffet daarentegen was niet echt lekker. Alles was koud en veel was ook steeds snel op. Uiteindelijk hebben we een keer gegeten in het privilege restaurant waar we voor hebben betaald. Dat was heerlijk! Dus we hebben daarna een upgrade naar privilege gekocht. Dit was voor ons een perfecte keuze waardoor we uiteindelijk heerlijk konden genieten van het geheel!

Laatst bijgewerkt: 28 februari 2023

Rustig, gastvrij

Fijne, rustige vakantie. Waar voor je geld. We zullen er zeker nog eens terug komen.

Laatst bijgewerkt: 27 februari 2023

Gastvrij, prima eten en zeer schoon

We hebben een fantastische vakantie gehad, je moet wel een auto huren, anders zit je overal ver vanaf, maar dat is ter plekke daar ook te regelen. Eten was super voor elkaar! Animatie stelde we wat teleur en weinig plaatsen voor 's avonds in de lobby en bar.

Laatst bijgewerkt: 18 februari 2023

Heerlijk hotel, rustig, luxe en vriendelijke ontvangst!

Prachtige ligging vlak bij het strand. Hotel is netjes en verzorgd, binnen en ook buiten. Het eten is zeer uitgebreid en prachtig verzorgd .

Laatst bijgewerkt: 16 januari 2023

Lekker genieten en uitrusten

Prima hotel, schoon, vriendelijke mensen, lekker eten en drinken en strand op loopafstand. Jammer dat je er wel bijna 2 uur over doet om van en naar het vliegveld te komen.

Laatst bijgewerkt: 28 oktober 2022

Is prima alleen de ligging niet

Wij schrokken van het plaatsje Costa Calma, weinig winkels veel dicht door COVID tijd, was niets te doen in plaatje. Als je ergens anders heel wilde was je lang onderweg want er zijn weinig plaatsjes daar om te bezoeken.

Laatst bijgewerkt: 28 augustus 2022

Uitstekende hotel, mooi gelegen, rustig

Wij hebben hier een hele leuke vakantie gehad. Hotel kwam ons luxe over. Erg netjes en hygiënisch, het was er niet extreem druk. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Strand is prima lopend te bereiken.

Mw. C. Wismans
Laatst bijgewerkt: 23 juni 2022

Super hotel!

Laatst bijgewerkt: 7 februari 2022

Mooi hotel op een unieke plek!

Mooi hotel op een unieke plek. Wij hadden een kamer met zeezicht en groot balkon. Elke dag keurig opgemaakt en schoongemaakt. Prettig vriendelijk personeel. Veel keuze in eten, dranken en veel terrassen. Kortom wij hadden een heerlijk weekje zon in de winter!

Uitzicht van de zonloze kamer