Esmeralda Maris by LIVVO reviews

9,8

Laatst bijgewerkt: 10 maart 2024

Goede ontvangst en prima appartement

Goede ontvangst door receptionist. Ruim appartement, via lift goed bereikbaar, met goede kookgelegenheid en ruim terras. Regelmatig werd het appartement schoongemaakt en kregen we nieuwe handdoeken of werd het beddengoed verschoond. Wij hadden logies maar het buffet was prima als je hiervan gebruik maakte. Niet ver gelegen van dorpskern met winkels en het strand. Hier kon je uren wandelen. Eventuele vragen door de receptie werden prima beantwoord.

Monique
Laatst bijgewerkt: 23 januari 2024

Zeer netjes en fijn verblijf

Wij hebben een zeer fijn verblijf bij Esmeralda Maris gehad. Wij kwamen dan ook voor een relax vakantie en dat is prima gelukt. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Bungalows zagen er keurig netjes en schoon uit. Wij hadden logies/ontbijt, ontbijtbuffet was prima in orde, voor een ieder wat wils. Bij het zwembad was het heerlijk rustig, ondanks dat er werd gezegd dat het complex helemaal volgeboekt was. Voor wat vertier in de omgeving moest je toch wel een eind lopen, veel mensen hadden dan ook een auto gehuurd. Wij kwamen voor rust en lopen vinden wij niet erg, maar om het eiland te verkennen is een auto huren wel aan te bevelen. Het enige wat wij een beetje mistte was om 's avonds nog even een drankje aan een bar te kunnen doen. Misschien kwam dat ook door de tijd van het jaar en dat ook veel gasten in hun eigen bungalow verbleven.

Laatst bijgewerkt: 10 februari 2020

Geweldige plek om te vertoeven.

Een heerlijke plek om te vertoeven en vlakbij het strand. Het strand loopt heel lang de zee in en is een eind ondiep. Het water is helder en schoon.

Laatst bijgewerkt: 11 september 2019

Uitstekend, als vanouds

Geweldige ligging aan de zuidgrens van Costa Calma met onbeperkt uitzicht op heuvels en het Sotavento- strand.