Club Hotel Drago Park (ex Club Hotel LIVVO Drago Park) reviews

6,1

Laatst bijgewerkt: 15 maart 2024

Heerlijke vakantie gehad

We hebben genoten , de medewerkers waren vriendelijk en behulpzaam. Het eten was prima en de kamer was schoon en netjes

Laatst bijgewerkt: 2 maart 2024

Heerlijk uitgerust

Fijn Hotel met gastvrije mensen. Het bed was wat minder. Verder was er animatie voor de kinderen, en volwassenen. Met het eten was divers en prima! Ze zijn het hotel aan het renoveren. Ik heb me enkel gestoord aan andere gasten die soms onbeleefd waren naar het personeel (een enkeling). Het zwembad was 25 graden, heerlijk om in te zwemmen. Er is een shuttlebus die je naar het strand brengt en weer ophaalt. Badhandoeken kun daar lenen, tegen 6 euro borg. Tussendoor kun je ze gewoon omruilen tegen schone en aan het einde krijg je je borg weer terug. Wat ik miste waren de zoute snacks (chips of een nootje). Wanneer je het hotel uitloopt naar rechts. Zit er beneden een klein supermarktje.

Laatst bijgewerkt: 1 februari 2024

Tevreden

Goede voorzieningen

Bruinier
Laatst bijgewerkt: 24 januari 2024

Goed hotel

Wij hebben het heerlijk gehad op Drago park. Schone mooie kamers en heerlijk eten met veel variatie. Mooi zwembad met veel ligstoelen dus kortom een dikke pluim en dat voor een lage prijs.

Laatst bijgewerkt: 3 december 2023

Zeer leuke vakantie

Laatst bijgewerkt: 19 maart 2023

Mooi hotel en hele dag eten en drinken

Hotel zeer kindvriendelijk en leuke animatie, jong en oud loopt gezellig door elkaar en dat gaat prima!

Mw. N. Leuverink
Laatst bijgewerkt: 8 januari 2023

Laatst bijgewerkt: 30 september 2022

Verouderd, geen ideale ligging, niet schoon.

Hele mooie receptie, maar daar achter loopt de kwaliteit hard achteruit. Kamers groot en redelijk schoon. Eten elke dag hetzelfde, met tijdens de lunch & het diner 1/2 nieuwe toevoegingen. Borden, bestek, glazen verre van schoon. Kwaliteit bedden om te huilen. Als je aan de verkeerde kant slaapt, dan wordt je elke dag rond 07.00u wakker van de ondergrondse laad- en losplaats van de vuilniswagen.