allsun App.-Hotel Barlovento reviews

Laatst bijgewerkt: 19 maart 2024

Goed verblijf gehad

Prima accommodatie met een kamer die groot genoeg was. Aandachtspunt is wel het eten, was vaak lauw of gewoon koud. Ook misten wij een boulevard om even lekker een wandeling te maken. Maar we hebben ons een week lang prima vermaakt. De meeste gasten waren Duitsers, daar spelen ze ook echt op in.

Laatst bijgewerkt: 15 maart 2024

Genieten

We waren te gast in hotel Allsun Barlovento in Costa Calma.

Laatst bijgewerkt: 10 maart 2024

Mooie kamers, vooral ruim. All inclusive fantastisch. Geweldig enthousiast personeel. Een aanrader dus.

Laatst bijgewerkt: 9 maart 2024

Eilans geweldig, hotel vooral duits

Het was een fijne vakantie. Helaas toch wat minder weer dan verwacht. Het hotel was goed, de kamers waren netjes schoonben comfortabel. Alleen iedereen communiceerde in het duits en alles was in het Duits. Niks was in het Engels, persobeel kon niet eens in het Engels kamernummer benoemen. Dus dqt was wel even wennen. Ook mensen die in het hotel waren gingen ervanuit dat we duits waren. Het eten zag er prima uit, maar niet heel erg variërend of extra. Daarbij is het niet echt gericht op specialw dieetwensen, zoals vegetarisch, lactosevrij of glutenvrij (in mijn geval). Dus mijn eigen brood meegenomen. Het is wel allemaal vers en je kan goed biertjes drinken, de koffie is lekker, thee wat minder. En als je van mix drankjes houdt is dit ook fijn.

Van Leeuwen
Laatst bijgewerkt: 8 maart 2024

Eertse maal op vakantie waar alles geregeld is.

Dit was de eerste vakantie waarbij we alles incl. Hebben genomen en wanneer je een week lang lekker lui wil zijn en niet doen, heerlijk.

Laatst bijgewerkt: 5 maart 2024

Heerlijk , niet te warm , niet te fris

Laatst bijgewerkt: 3 maart 2024

Prima Hotel

Vriendelijke personeel, gewoon top. Hier kan je ook goed eten en genieten van de zwembad

De Graaf
Laatst bijgewerkt: 1 maart 2024

Een keurig hotel. Alles schoon en fris. Eetzaal keurig en fris en lekker eten. Zeer vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar.

Laheye
Laatst bijgewerkt: 28 februari 2024