RIU Palace Tres Islas reviews

Laatst bijgewerkt: 15 januari 2024

Elke dag wakker worden met strandduinen

We hadden een kamer met zeezicht en prachtig uitzicht. Het eten was goed en gevarieerd. Het water in het zwembad was niet zo warm om te zwemmen. Sauna was prima, de middagen zijn gauw vol. Hotel is gedateerd, een gids vertelde dat het hotel nog geen toestemming heeft als ze in het natuurpark mogen blijven en zodoende niet renoveren. Een heerlijke vakantie gehad en met vol energie huiswaarts!

Laatst bijgewerkt: 12 november 2023

Hotel waar (bijna) aan alles wordt gedacht

Het is niet een heel modern hotel, maar wel een hotel waar je wordt ontzorgd. Van het glas bubbels bij binnenkomst, de piccolo die je koffer naar je kamer brengt, de badjas in de badkamer, tot de badhanddoekservice bij het zwembad. De ontbijt en lunchbuffetten waren zeer uitgebreid.

Laatst bijgewerkt: 22 november 2021

Zeer comfortabel hotel op uitstekende ligging aan strand/zee.

Een relaxed hotel op een uitstekende ligging aan strand/zee. Links en rechts van het hotel prachtige zandduinen; heerlijk om te wandelen. Veel kitesurfers en andere watersporten, leuk om te zien! Hotel is schoon, eten is top en bediening/personeel zeer vriendelijk. Voor de rustzoeker een perfecte locatie!

Laatst bijgewerkt: 4 januari 2020

Vakantie op topniveau

Prachtig hotel op HP-basis dat schitterend direct aan zee is gelegen nabij Corralejo.

Laatst bijgewerkt: 11 oktober 2019

Zeer geschikt voor wat oudere clientèle

Warm welkom met een glaasje wijn. Handdoeken service uitstekend. Bij het zwembad namen velen dubbele matrassen waardoor anderen geen matrassen konden nemen.

Laatst bijgewerkt: 25 september 2019

Goed Hotel

Wij hebben het heel erg onze zin gehad , zeer ontspannen met het geluid van de zee als je balkon schuifdeur open staat Heerlijk !!

Laatst bijgewerkt: 8 november 2017

Familiehotel

Mooi hotel, direct aan het strand, in the middle of nowhere. Eten en drinken prima verzorgd. Vriendelijk personeel. Meer ingericht op gezinnen, tijdens mijn verblijf veelsl Duitse gezinnen. Mooie plek voor je rust, strand, zee en eindeloze strandwandelingen. Corralejo ligt op ongeveer 6 km.

Laatst bijgewerkt: 22 juli 2017

Goed schoon hotel met een super prachtig strand

Prima hotel, schoon goed eten en een zeer mooi strand

Laatst bijgewerkt: 28 april 2017

Geeft je een oprecht gevoel van welkom!

Of het nu de tuinman is, de receptie, het kamermeisje etc. Al het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het type gasten voelt voor ons goed. Het enige wat jammer is dat het strand niet bij het hotel hoort! 's Avonds is er altijd muziek, geeft sfeer.

Laatst bijgewerkt: 6 januari 2017

Fraai gelegen vier sterren hotel direct aan het strand en rustig gelegen.

Uitstekend ontbijtbuffet en diner; vriendelijk personeel.