Playa Park Zensation reviews

Laatst bijgewerkt: 11 juni 2023

Fantastische accommodatie

Schoon hotel met vriendelijk personeel. Kamer is precies zoals op de foto’s. Bij het eten is voldoende keuze, ontbijt is echt super. Lunch en diner goed. Het Zensation gebouw is echt fantastisch. Lekker rustig en tijdens ons verblijf bijna een prive terras en zwembad, direct vanuit onze kamer. Echt een super en relaxte vakantie gehad!

Laatst bijgewerkt: 26 februari 2023

Mooi hotel met goede voorzieningen en vriendelijk personeel.

Goede voorzieningen en zeer vriendelijk personeel. Eten was goed en zeer gevarieerd. Als Corraleja een van de beste plekken moet zijn, dan wil ik de rest niet zien. Weinig te doen daar. Naar de hoofdstad pto de Rosario geweest maar dat is helemaal een ramp. Oud en vieze stad. Hebben nog veel te doen op Fuerteventura. Gran Canaria en Tenerife.zijn veel mooiere eilanden.

Laatst bijgewerkt: 31 december 2022

Eenmalig, jammer!

Wat een tegenvaller! All-inclusive is helemaal niet all in, daar moet je een premium pakket voor bijkopen. Wij wisten dat niet, misschien dom en goed om te weten voor het reisbureau. Wij zijn kerstavond aangekomen. Weinig kerst decor, geen echte kerst sfeer. Verwarring over hoe laat je mocht eten 1ste kerstdag, keuze was er niet tenzij je 50 euro cash betaald, dan mag je in het premium restaurant hetzelfde eten? Weinig extra kerst lol, echt heel suf entertainment. De kamer: geen airco, amper kastruimte, wordt wel goed schoongemaakt, bed wordt niet verschoond, wel opgemaakt. Dan handdoeken huur zwembad: 1 euro per handdoek per dag en 10 euro borg? Cash betalen, kan niet op je kamer? De “sportschool” is een trieste bende, wel 12 euro per uur per persoon! Cash betalen, kan niet op je kamer. Pin automaat in lobby en buiten. Na een beetje kletsen bij de zeer onaardige mevrouw van de receptie, terug weten te naar 10 euro pp pd. Geen gebruik van gemaakt na het zien van de sportschool, dat is

Laatst bijgewerkt: 17 mei 2022

Prachtig park

Fijn, netjes, schoon park. Mooi zwembad, vriendelijk personeel. Ligging dichtbij winkelcentrum. Avond programma is leuk.

Laatst bijgewerkt: 3 mei 2022

Compleet en netjes

Hotel met alle voorzieningen. Personeel zeer vriendelijk. Kamers zeer netjes en compleet (junior poolside). eten was erg goed.

Laatst bijgewerkt: 8 april 2022

Laatst bijgewerkt: 26 februari 2022

Mooi gerenoveerd, maar met nog teveel aandachtspunten

Het hotel is in 2018 volledig gerenoveerd en dat is te zien. Een prachtig appartement, goede bedden en een mooi complex. Ook is het geheel erg schoon en zien we dat daar op wordt gelet. Echter, de zwembaden waren ijskoud, er was geen kinder animatie, het personeel was niet overal even vriendelijk en de ultra all inclusive formule was matig.

Laatst bijgewerkt: 11 februari 2022

Ondanks de Corona perikelen hebben wij een heerlijke vakantie gehad. Dit mede door het personeel waarvoor niets te gek was. Wij hadden echt de indruk dat ze begaan waren met hun gasten. Wij hadden zelfs na 17 dagen nog verrassingen bij het menu die wij nog niet eerder waren tegengekomen. Sommige onderdelen van het hotel waren gesloten maar wij hebben ze eigenlijk niet gemist. Als je een beetje goed ter been bet is alles wandelend goed te bereiken.

Laatst bijgewerkt: 22 januari 2022

prima

uitstekend appartement. prima eten

Laatst bijgewerkt: 27 november 2019

Mooi, schoon, vriendelijk personeel

Prima hotel, eten uitstekend, schone nette kamers, bedden fantastisch!