Oasis Village reviews

2,5

Laatst bijgewerkt: 22 februari 2023

Prima accomodatie

Mooi en schoon. Het eten is goed. Goede service wanneer je iets vraagt aan het personeel.

Laatst bijgewerkt: 8 september 2022

Prima hotel met fijn zwembad

Een verouderd hotel, maar de kamers zijn ruim (met aparte slaapkamer) en schoon, voldoende kastruimte, een ruime badkamer. Kluisje, koelkast, föhn aanwezig. Prima schoonmaak plus handdoeken. Zwembad is heerlijk, er zijn voldoende ligstoelen. Animatie team is erg enthousiast en als je daarvan houdt vast heel leuk; ik vond de animatie persoonlijk vreselijk. De hele dag keihard aanwezig. Gelukkig kun je naar het strand vluchten (15 min lopen). Het eten is oké, niet superlekker maar oké. Leg de lat niet te hoog dan kun je er prima eten. Corralejo zelf vond ik matig. Verwacht geen luxe, verder een prima hotel voor wat het kost.

Laatst bijgewerkt: 30 juni 2022

Oasis Village is een prima hotel op rustige lokatie, maar toch dichtbij het levendig deel van Corralejo. Kamers zijn schoon, eten is prima, voldoende zonnebedjes. Wel jammer dat animatie alleen Franstalig is.

Laatst bijgewerkt: 10 mei 2022

Leuke hotel voor vakantie met familie

Hotel is zelfs mooi.Alleen kamers zijn echt oud en aan renovatie toe.Meubels beschadigd.Eten redelijk goed maar soms was te zoutig of te vettig.En animaties voor kinderen en volwassenen zijn er wel maar helaas alleen in het frans.Das heel jammer.Mijn dochter mocht helaas niks doen bij de kids club omdat ze praten frans.En ook voor volwassenen activiteiten alleen maar in het frans.Naar paar dagen animatie team wist het gewoon wie is wie en ze kwamen niet meer bij ons te vragen of doen we mee met activiteiten?Heel jammer want dat heeft slecht beoordeling van hotel.Ik heb van een engelse vrouw gehoord dat haar dochters zijn naar kids club gegaan ze zeiden dat ze willen meedoen en kregen ze aantwoord dat het kan helaas niet omdat is het alleen in het frans taal.Ongelooflijk.Daarom dit hotel is echt niet te raden voor familie met kinderen

Laatst bijgewerkt: 9 mei 2022

Prachtig Apart/hotel fijn personeel zeker voor herhaling vatbaar

Zeer fijne vakantie gehad. Geen negatief woord! Fijn en vriendelijk personeel

Laatst bijgewerkt: 6 mei 2022

Nooit meer!!

Wij komen al jaren in Corralejo maar dit Hotel nooit meer!!! Onze kinderen waren niet welkom bij de kids club omdat ze geen Frans spraken het speeltoestel was afgezet voor onderhoudt dus onze kinderen waren heel erg teleurgesteld!! Het hotel is sowieso heel erg gericht op Fransen daar rende het personeel echt voor ook de animatie was geheel gericht op de Fransen!! De hotelkamers zijn groot maar heel gehorig en oud alleen de bedden waren wel goed. Er is geen airco of waaier op de kamer aanwezig daar moest je extra voor betalen, net zoals het internet wat wij een dag later terug zijn gaan brengen want er was totaal geen bereik!Het eten was met ups en downs maar altijd lauw en het frisdrank bij de eetzaal was niet te drinken (dit was gewoon warm/lauw)

Laatst bijgewerkt: 6 mei 2022

Perfect

Animatie voor de kinderen alleen in het het Frans, het animatieteam spreekt geen woord Engels ofduits alleen Frans

Laatst bijgewerkt: 5 mei 2022

Mooi hotel met veel facaliteiten

Goed verzorg door vriendelijk personeel. Mooi groot appratement. Basic maar netjes op orde. Eten goed verzorgd en ruim voldoende op elke tijdstip van de dag.

Laatst bijgewerkt: 9 maart 2022

Goedkoop, ruim, gericht op Frankrijk, geluidsoverlast

Kamers zijn erg ruim, helaas 24/7 last van geruis op de kamer. Accomodatie is gericht op de Fransen, animatie en overig personeel spreekt voornamelijk Frans en gebrekkig Engels. Beddengoed word maar 1 keer per week verschoond en de handdoeken niet dagelijks. Water word tussen 3 uur snachts en 6 uur in de ochtend afgesloten lijkt... Buffet prima in orde, zaal is wel erg gehorig. Zwembad is uistekend, ook voldoende ligbedjes aanwezig en een perfecte ligging om erop uit te gaan.

Laatst bijgewerkt: 22 februari 2020

Prettige plek voor redelijke prijs

natte cel in appartement was net vernieuwd, zwembad met meer dan genoeg ligbedjes, prima locatie, zwembad ligt redelijk beschut tegen wind. paar minuten lopen van de wnkelstraat, 10 min naar stranden boulevard, Prima bedden