Oasis Dunas reviews

6,1

Laatst bijgewerkt: 15 maart 2020

appartement veels te oud!

het geboekte appartement voldoet niet meer aan huidige tijd en bovendien bouwkundig niet meer verantwoord om er in te verblijven

Laatst bijgewerkt: 2 maart 2020

centraal gelegen wat verouderde appartementen

Het complex heeft veel faciliteiten zoals een super mooi zwembad. Helaas was het gevuld met zout water. Een restaurant en een Italiaans restaurant. Een pub en een zaaltje voor optredens en voor een bingo. Tevens was er een poolbar. Alles was goed onderhouden. Het ontbijt was goed maar het buffet viel tegen. Wel goed warm niet veel variatie en veel vet eten met saus.

Laatst bijgewerkt: 21 februari 2020

Enorm groot. Ons appartement te oud en gedateerd en VUIL,

Poep op dekens en kastdeuren. Douchgordijn te vies om te gebruiken. Afvoer verroest. Gehorig. En helaas ons appartement langs doorgaande weg. Kozijnen en koelkast verrot. Personeel heel vriendelijk.

Laatst bijgewerkt: 6 december 2019

prima appartement. ben hier nu 2x geweest en zal er zeker nog een keer naar toe gaan.

echt toppie. goed appartement en een heerlijk terras bij het zwembad. vriendelijke bediening en heb echt genoten. ga zeker nog een keer

Laatst bijgewerkt: 21 november 2019

Oud, versleten en niet schoon. Goed restaurant en goede zwembaden.

Appartement waar wij in verbleven was niet schoon, deuren sloten niet of niet goed, bestek incompleet, zeer dunne muurtjes, letterlijk de bezigheden van de buren in de avond kunnen volgen...badkamer vies, badkuip roestig maar alles functioneerde wel. Keuken versleten, deurtjes kapot/scheef, meubilair uit 1980. Die appartementencomplex draagt 3 sterren, dat is denk ik dankzij de bijkomende faciliteiten en niet dankzij de appartementen.

Laatst bijgewerkt: 4 augustus 2019

prima appartement. 3e slaap plek was een matige slaapbank

gewoon een prima appartement. wel basic maar goed te doen. zou er zeker nog een keer heen gaan.

Laatst bijgewerkt: 15 maart 2019

tegenvaller

tegengevallen renovatie wat niet was gmeld, nors personeel koud eten,problemen werden slecht of niet opgelost

Laatst bijgewerkt: 25 februari 2019

Prima park voor deze prijs

Ik ging een beetje met lood in mijn schoenen nadat ik alle recensies had gelezen. Maar dat was dus geheel niet nodig, een prima plek om te vertoeven. Appartementen zijn basic, maar voldoen prima. Wij aten nooit op het park zelf, maar in de omgeving, alles is dichtbij. En goedkoop. Het zwembad was heerlijk warm. Kinderen hebben zich er elke dag prima in vermaakt. Ook varen met de bootjes in het zwembad (5 euro voor 2 kinderen, ze mochten dan echt wel 20 minuten minstens varen) was erg leuk.

Laatst bijgewerkt: 29 december 2018

Prima voor 8 dagen

Ligging is perfect. Eten was vaak niet goed warm, verwarmd zwembad was kapot, erg jammer. Personeel vriendelijk. Prima locatie voor 8 dagen zon

Laatst bijgewerkt: 28 december 2018

Kindvriendelijk, goeie prijs-kwaliteit verhouding en vriendelijk personeel

Heerlijk rustig buiten het hoogseizoen hier verbleven. De appartementen zijn wat verouderd maar voldoen helemaal. Keurig schoongemaakt en alles wat je nodig hebt, is er. Super mooi zwembad met peuterbad voor de allerkleinste! Heel tevreden over het eten, veel keus en veel lekkers.