Las Marismas de Corralejo reviews

Laatst bijgewerkt: 3 maart 2023

Een gezellig onderkomen

Las Marismas ligt niet ver van alle faciliteiten en is een gezellig complex. Elke avond is er wel live muziek tot 21:30 . De appartementen zijn netjes en schoon. Personeel erg vriendelijk misschien iets te vriendelijk we hadden 1 nacht echt last van wat mensen die het nodig vonden km veel lawaai te maken bij thuiskomst. Toen we vroegen of z3 stil wilde zijn werd het 1 scheldpartij. Toen we het melde en de bewaking kwam liep het helemaal uit de hand tussen hun en het personeel. Toch mochten ze gewoon blijven als waren ze daarna wel heel stil.

Laatst bijgewerkt: 2 maart 2023

Fijne, ruime, schone appartementen

Prima appartement, mooi hotel met prachtige tuin. Wij hadden gelukkig een zonnig terras, dat heeft niet elk appartement. Zeer uitgebreid ontbijt.

Laatst bijgewerkt: 10 februari 2023

Prima. Wij zijn er nu voor de vierde keer geweest

Het bevalt ons goed. Ligging op loopafstand van het centrum. Aardig en attent personeel. Heel klant gericht.

Laatst bijgewerkt: 23 september 2022

Geweldig resort voor schappelijke prijs.

Las Marismas beschikt over vriendelijke receptionistes waarbij geen moeite te veel is. Het appartement is ruim en voldoet aan de basisbehoeften mocht je zelf willen kokkerellen, niet dat dat nodig is want het restaurant verstrekt alle maaltijden in buffetvorm. Een puntje van kritiek is de temperatuur . Daar mag naar gekeken worden.

Der. W. Heller
Laatst bijgewerkt: 21 augustus 2022

Goed hotel/appartement

Geweldig appartement, goed onderhouden, buiten alles netjes en zeer schoon.

Laatst bijgewerkt: 14 augustus 2022

heerlijk fijn hotel

prachtig hotel, maar te warm in appartement. airco is gewenst

Laatst bijgewerkt: 9 mei 2022

Goed onderhouden complex. Mooie tuin. Goede voorzieningen. Goed en gevarieerd eten.

Wij hebben 2 weken heerlijk genoten van alle faciliteiten van het complex. Vanwege het all-in arrangement hebben wij elke dag gebruik gemaakt van het ontbijt, lunch en diner buffet wat heel uitgebreid was en voor iedereen voldoende afwisselend was. Personeel werkt ontzettend hard om het de gasten naar de zin te maken. Het reserveren van een ligbed bij het zwembad werd door een enkeling gedaan, maar was zeker niet nodig. Er is voldoende beschikbaarheid. Al met al rede om Las Marismas nogmaals te bezoeken.

Mw. M. van Ingen
Laatst bijgewerkt: 19 januari 2022

Park en kamer schoon en zien er netjes uit. Genoeg ligbedjes. Genoeg keuze met het ontbijt. En vriendelijk personeel. Kortom echt genieten!

Laatst bijgewerkt: 11 januari 2022

Prachtig complex

Mooi complex, schoon, vriendelijk personeel, aan te bevelen

Laatst bijgewerkt: 16 maart 2020

Perfekt,gezellig, verzorgd, vriendelijk

Erg mooi resort, goed onderhouden, vriendelijk personeel,, komen zeker weer een keer terug

Appartement met terras.
Zwembad
Een van de drie zwembaden