Dunas Club reviews

3,3

Yvonne Lucas
Laatst bijgewerkt: 3 maart 2023

Prima accommodatie met een perfecte ligging in Corralejo.

Volledig ingericht appartement met een fijn balkon. Ligging net buiten het oude centrum. Mooi uitzicht op zee, vlak bij de haven en binnen 5 minuten wandelen in het oude centrum met heel veel terrasjes en restaurantjes. Mooi zwembad bij de accommodatie. Inrichting is prima. Keukengerei mocht wat uitgebreider. Prima bed en on de 3 dagen nieuwe lakens. Wordt 5 keer per week schoongemaakt. Vriendelijk en servicegericht personeel. Helemaal top.

Laatst bijgewerkt: 6 februari 2023

Zeer netjes Fijn appartement hotel

Zeer netjes onze kamer werdt ook iedere dag schoon gemaakt. Veder heel rustig

Laatst bijgewerkt: 12 mei 2022

Ervaring

Laatst bijgewerkt: 17 februari 2020

Prima plek voor een korte vakantie

Prima plek voor een korte vakantie; aardig en vriendelijk personeel; handdoeken niet dagelijks vervangen

Laatst bijgewerkt: 2 februari 2020

Briljante accommodatie

Goede locatie om de hoek van de gezellige haven, geweldig eten in het bijbehorende restaurant La Luna waar het eten en de prijs en de service perfect is! Mooie kamers, rustig, mooi zwembad: is enige zwembad op het eiland dat te boek staat als verwarmd. Echter kan de badmeester hem niet warmer krijgen dan 18 graden brrrr de rest moet van de zon komen. Voor ons veel te koud maar de zon schijnt er lekker warm dus de lekkere ligbedden was voor ons voldoende. Echt top!

Laatst bijgewerkt: 15 november 2019

Iets verouderd maar mooi appartementencomplex.

Appartement was schoon en van alle gemakken voorzien, ligging wals zoals beloofd (met zij zeezicht) prima. Schoonmaak bijna iedere dag inclusief schone handdoeken.

Laatst bijgewerkt: 11 november 2019

Prima prijs kwaliteit verhouding

Met 4 volwassenen prima verblijf vriendelijk personeel

Laatst bijgewerkt: 24 januari 2019

Perfect

Mooi appartement, heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel

Laatst bijgewerkt: 27 december 2018

jammer dat ze het zwembad bezig waren. Het was een beetje chaotisch in het restaurant LA Luna.

Laatst bijgewerkt: 29 oktober 2018

Prima hotel voor overnachtingen

Wij hebbebn er alleen geslapen en gebruikt als uitvalsbasis voor uitjes.De kamers zijn goed. De ligging lekker rustig en het personeel vriendelijk. Er zijn veel restaurantjes in de buurt en een goede bakker. het All-inn mis je niet. Wij hadden wel voor de hele vakantie een auto gehuurd. Corralejo ligt namelijk helemaal bovenin Fuerteventura.

Uitzicht vanaf het balkon
Heerlijk liggen op de bedjes bij het zwembad
Zwembad en ligweide
Keukenblok