LIVVO Corralejo Beach (ex THe Corralejo Beach) reviews

Marsha
Laatst bijgewerkt: 28 februari 2024

Perfecte locatie middein Corralejo aan het strand

Het complex is verdeeld in 2en. Aan de ene kant vind je de hotelkamers met een zwembaden en aan de andere kant de appartementen ook met zwembad en duidelijk gescheiden van elkaar door een wand/muur. Wij hadden een appartement geboekt voor 2 personen. Ik denk dat we een upgrade hebben gekregen naar een zeezicht appartement en dat was top. Het appartement was van alle gemakken voorzien. dakterras met tafel, stoelen en ligbedden. De appartementen aan de zeezijde lijken prive bezit of van een andere organisatie. Ze zijn allemaal naar eigen smaak ingericht. Bijna dagelijks wordt er schoongemaakt en ontvang je schone handdoeken. We hadden met ontbijt geboekt maar hebben daar slechts 1 dag gebruik van gemaakt. Wij vonden het ontbijt niet geweldig. De supermarkt is op 3 minuten loopafstand dus een eigen ontbijtje voor op ons dakterras was zo gehaald. De locatie is top, meteen aan de zee, strand, strandtenten en "boulevard" stap je zo op vanuit de ingang. Als je de andere kant oploopt sta je midden in de autovrije winkelstraat van Corralejo waar je naast veel toeristenwinkels ook andere leuke winkels vindt. restaurants liggen binnen handbereik, je vindt een leuk straatje met goede tapasrestaurants als je richting het oude centrum loopt en wat betere visrestaurants aan de haven. Als je een hotelkamer hebt aan de andere zijde, zit je recht boven de drukke winkelstraat, voetgangersgebied.

Laatst bijgewerkt: 23 februari 2024

Lief personeel, behulpzaam en top ontbijt

Lief personeel, behulpzaam en top ontbijt

Laatst bijgewerkt: 4 februari 2024

Livvo Fuerte entura

Hotel in centrum van Corralejo / FuerteventurA

Laatst bijgewerkt: 13 maart 2023

wij verbleven op basis van logies zodat we alle vrijheid hadden. Supermarkt op 100 meter voor broodjes en veel restaurants in de omgeving.

Laatst bijgewerkt: 10 november 2022

Prima eenvoudig hotel .lill

Het hotel is gedateerd maar er is wel alles wat je nodig hebt. Zeer vriendelijk personeel echt een plus punt. Eenvoudig zwembad met ligstoelen. Het ontbijt is echter prima .Alles was er en voldoende keus

Laatst bijgewerkt: 22 april 2022

Goed gelegen, beetje gedateerd hotel

Ontbijt oke, diner zeer eentonig en matig van kwaliteit. bar in het zwembad pas om 12.00 uur open. Wifi zeer instabiel.

Laatst bijgewerkt: 31 december 2019

eenvoudig maar goed hotel

we zijn er voor de 3 de keer geweest omdat de prijs /kwaliteit verhouding goed is. Alles is dichtbij (boulevard, strand,winkels,restaurants markt en boekingen maken excursies ) Ze hebben een uitgebreide gymzaal. Zeer vriendelijk,behulpzaam personeel. De kamers zij iets gedateerd en onderhoud niet heel goed. Beetje met de Franse slag. Het aanrecht stonk ( muffe riool geur ) en er zat heel veel schimmel tussen de airco. Dit zijn zeker verbeter punten voor het hotel !!

Laatst bijgewerkt: 23 december 2019

Geweldige ligging en heerlijk eten

Corralejo beach, ligt mooi midden in het centrum, dichtbij de winkels en strand. Bij binnenkomst wordt je vriendelijk ontvangen, mooie ruime kamer, maar vooral schoon, zowel de kamers als de algemene ruimtes. Ook het restaurant voldoet ruim aan de eisen, altijd genoeg keuze tussen vlees, vis enzovoorts. Fijn en vriendelijk personeel, kortom een gewldig hotel

Laatst bijgewerkt: 9 oktober 2019

Hartje van Corralego

The Corralego Beach ligt in het van Corralego en alles is met de voet te bereiken. Verder is het hotel schoon, er is vriendelijk personeel en de kamer is comfortabel.