10 beoordelingen voor Appartement Caleta Playa in Corralejo Fuerteventura

7.2
    9.3
    ANJA
    op 10.04.2017:

Leuk...vind voor 2 pers erg groot app ment!

Binnenplaatserg intiem.We houden daar niet zo van..Maar ieder mens is verschillend....Een ander pers vind dat misschien weer wel leuk. Dus daar niet 1x gezeten....Altijd er op uit

Linda
    op 13.03.2017:

Super liggingWehad

We had a two bedroom appartment with a courtyard between the two. Bathroom was new and very clean. Living room had uncomfortable sofa and little room to cook, but all you need to cook with. Tableware was clean and stylish.Beautiful long terrace overlooking the beach!

Sonja van Hardeveld
    op 08.01.2013:

Prima ligging

Ligging kan niet beter.
    Direct aan het strand en op steenworp afstand van alle andere faciliteiten zoals bank, supermarkt, restaurants en bars.
    Wat achterstallig onderhoud.

Appartement op zich prima, helaas geen tweepersoonsbedden maar twee eenpersoons. Meeste personeel is zeer vriendelijk behalve de engelse beheerder/barman die je zelfs geen gedag zegt als hij over je struikelt.
    Bij aankomst werd de sleutel je overhandigd en ergens vaag een richting op gewezen waar het appartement zou moeten zijn.
    Wel eens beleefdere en vriendelijkere ontvangsten gehad...
    Zwembad is ijskoud.

Edwin
    op 04.12.2012:

Heerlijk ruim appartement/Super ligging/ top prijs-kwaliteit!

Bij aankomst werd ik door Fernando van de receptie begeleid naar mijn appartement.
    Hierna kreeg ik een rondleiding door het appartement (nr 17, Puipana): ruim, split level appartement (boven badkamer en slaapkamer met twee bedden, beneden aparte wc, woonkamer en keuken met uitgang naar buitenplaatsje grenzend aan zwembad) met gratis kluis en tv!
    Ook wees hij mij op de veiligheidsmaatregelen die ik in acht moest nemen mbt ramen en deuren. Heel correct en heel vriendelijk.
    Ik had wat dingen gelezen mbt de staat van de badkamers, maar de badkamer zag er schoon en netjes uit, geen schimmel te zien!
    De douche ook maar even getest: heerlijk harde en warme straal. Niks mis mee! Dag en nacht warm water gehad... geen klachten hier!
    Door naar de bedden: Ik heb zeven nachten heerlijk geslapen: de bedden waren uitstekend en met een extra kussen (lag in de kast) lag ik prima te slapen.
    De keuken dan: die is niet uitgebreid, maar heeft voldoende voorzieningen - waterkoker, kookplaten (2x), een aantal pannen (niet gebruikt), koelkast (schoon) met vriesvak, kurkentrekker, en servies dat weliswaar niet nieuw was, maar prima in gebruik!
    De woonkamer heeft een wat ouderwetse bank, maar na herschikking van een kussen had ik mijn plekje gevonden. TV gratis en recent.
    Ook staan er 4 stoelen en een tuintafel tot je beschikking voor je buitenplaatsje dat grenst aan het zwembadgebied. Niks mis mee.
    Bij het zwembad vindt je een poolbar waar Peter (Brit) in staat. De poolbar is niet op gezette tijden open, maar is meestal rond 09.30 open tot een uur of 18.00.
    Peter is wat norsig, maar als je even de tijd neemt kan hij je prima tips meegeven aangezien hij al een jaar of 15 op het eiland woont.
    Bij het zwembad zijn de ligbedden gratis (ook fijn) en handdoekje neerleggen de avond vantevoren wordt niet toegestaan. Was in dit geval ook niet nodig want de meeste mensen gaan richting strand overdag.
    Caleta Playa ligt namelijk letterlijk op een steenworp van het strand en op 5-7 minuten lopen van wat je wil: bank, koffiebar, strandbars, pubs, restaurants, oude centrum, supermarkt, autoverhuur, etc.
    Kortom: een uitstekende locatie waar ik een uitstekend verblijf heb gekend!
    Tot slot: er wordt 10 euro gerekend als je vlucht in de avond gaat en je in de ochtend eigenlijk eruit moet (als het kan).
    Kwestie van praatje maken met Fernando en die helpt je vriendelijk en goed.

Anna
    op 14.11.2012:

Ideale ligging aan zee

Prachtig gelegen aan t strand, driekamerappartementen aan renovatie toe. Wel groot balkon met uitzicht op zee. Maar 2x schoonmaak per 8 dagen en bedden niet verschoond.

annet
    op 06.08.2012:

een goed appartement

de schoonmaak kan beter 1 keer in de drie dagen dus ook 1 keer in de drie dagen schone handdoeken verder een prima app buiten werdt alles goed bij gehouden elke dag weer zeker voor herhaling vatbaar

Sonja van Hardeveld
    op 18.01.2012:

Perfecte ligging

Appartementencomplex op steenworp afstand van strand en winkelstraat. Het kan hier en daar een likje verf gebruiken en is op Spaanse wijze afgewerkt maar wordt wel keurig schoon gehouden.
    Schoonmaaksters zijn zeer vriendelijk maar de beheerder, een Engelsman, is een ongelikte beer die zijn gasten nog niet eens gedag zegt als hij over ze struikelt.
    Zwembad is ijskoud en daar wordt dan ook geen gebruik van gemaakt.

Onze grootste klacht betreft de bedden. Wij snappen niet dat er in een tweepersoons appartement twee aparte bedden staan. Tegen elkaar aan schuiven heeft weinig zin en ze konden ook niet als een tweepersoonsbed worden opgemaakt zodat het iedere nacht een gevecht was met uit elkaar schuivende bedden en de eenpersoonslakens en dekens.

Kortom, 14 nachten niet echt goed geslapen. Wij hebben op zich een prima vakantie gehad maar zouden er, ook vanwege het beddengedoe, niet een tweede keer naar Caleta Playa toe gaan.

Lia
    op 04.12.2011:

Schoon, ruim appartement dicht bij strand

Kleinschalig complex, schoon, bijna om de dag schoonmaak en handdoeken verversen, prima!

25 meter lopen naar klein strand met ligbedden.

Enige minpunt: de poolbar. Vanaf 12-13 uur de radio aan en Engelsen aan de bar. Dus niet echt rustig!

Faciliteiten van Caleta Playa

• Culinair obv 1 beoordeling
  • Meer obv 1 beoordeling
  • Naturisme obv 1 beoordeling
  • Natuur obv 1 beoordeling

Het weer de komende week in Corralejo

Monday 14-10 Onweer
Onweer
Sunday 20-10 Regenbui

Contactinformatie van Caleta Playa

Avenida Grandes Playas No 9 35660 Fuerteventura Las Palmas Corralejo, Spanje

Op deze pagina vind je informatie over Appartement Caleta Playa in Corralejo, Fuerteventura.

Vakantiepanel.nl heeft 10 vakantie beoordelingen Caleta Playa.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Appartement Caleta Playa vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Appartement Caleta Playa scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Caleta Playa vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Caleta Playa en het actuele weer Corralejo. Bekijk hier ook andere Appartements Corralejo of Appartements Fuerteventura. Op de pagina van Corralejo vind je vakantiebeoordelingen Corralejo en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Caleta Playa achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Caleta Playa!

• ANJA
    op 10.04.2017:

Nvt

• Linda
    op 13.03.2017:

Beach towel not provided so buy one there ( 5Euros). Lots of supermarkets also with good bakery. The restaurant downstairs is excellent value for lunch and has a varied menu for dinner. The staffare very friendly.

• Sonja van Hardeveld
    op 08.01.2013:

Ga je voor een zon en strandvakantie en vind je het niet erg om, inden je met je partner gaat, allebei in een eenpersoonsbed te slapen, is dit een prima locatie. Wil je veel privacy, neem dan geen appartement op de begane grond bij het zwembad want iedereen loopt langs je glazen pui en terras en kijkt dan ook altijd onwillekeurig naar binnen.

• Edwin
    op 04.12.2012:

Wees vriendelijk tegen de mensen en dan zijn ze vriendelijk voor jou :)))