Barceló Corralejo Bay reviews

Laatst bijgewerkt: 26 februari 2024

We hadden een transfer van vliegveld naar appartement bijgeboekt en hebben daardoor nog 2 uur moeten wachten voordat we wegreden van het vliegveld. Taxi is mogelijk duurder, maar dat scheelt wel in de tijd en ergernis.

Laatst bijgewerkt: 25 februari 2024

Heerlijke verwennerij

Fijn hotel met buitenzwembaden waarvan één verwarmd. Heerlijk eten.

Laatst bijgewerkt: 14 februari 2024

Mooi, verzorgd en comfortabel hotel

Rustig, modern en ruim hotel, gelegen in zijstraat van brede winkelstraat van Corralejo. We hadden een mooie 2 persoonskamer, op 3e verdieping met soms wat geluidsoverlast van apparaten op dak. Beste uitzicht zou kamer zijn met zwembadzicht, daarvoor kun je vooraf kiezen en boeken. Een licht en modern restaurant met uitgebreide zelfbedieningsbuffetten waar je niets te kort komt. Er wordt ook met thema's gewerkt en veel afwisseling geboden. Soms veel piepende, schuivende stoelen in de drukke uren. Goede organisatie en super vriendelijk personeel. Ruimte voor Wellness en Fitness niet bezocht, wel genoten van aanbod voor avond animatie. Elke dag wel live muziek of soms een dansgroep, in gezellige Lobby met bar. Hotel is adult-only ingericht en heeft relaxte sfeer.

Laatst bijgewerkt: 8 augustus 2023

Top hotel

Zeer schoon en modern hotel. Personeel is zeer vriendelijk. Het is een adults only hotel waardoor je alle rust ervaart. Ook de ligging van hotel is perfect. Dicht bij het strand en een winkelstraat en vele terrassen

Laatst bijgewerkt: 10 maart 2023

Prima hotel; goede verzorging, service.

Onze eerste ervaring met Barcelo was in Teguise 2020. Restaurant is daar wat gezelliger.

Laatst bijgewerkt: 16 augustus 2022

mooie lokatie vriendelijke persooneel

mooie lokatie vriendelijke persooneel 1 nadeel savonds weinig buiten kon zitten met live muziek

Laatst bijgewerkt: 24 september 2019

Een hotel in opbouw na de renovatie

Hotel duidelijk aan het zoeken naar een optimale prestatie, je merkt dat de organisatie nog niet staat, het personeel is positief en service gericht daadwerkelijk vriendelijk,Het restaurant is , prima m.b.t tot het ONTBIJT, prima smaak , keuze en kwaliteit. DINER, voorbereiding met betrekking tot hoofdgerecht is schamel , de dikte van het vlees of vis is te dun waardoor alles doorbakken is en de smaak ver is te zoeken, bijgerechten groentes etc prima evenals de desserts die uitstekend zijn te noemen

Laatst bijgewerkt: 19 mei 2017

Goed, gunstig gelegen, schoon en mooi hotel

Prima hotel, er wordt erg goed schoon gemaakt. kamers prima, wat ouderwets douchen in bad. Kamer met uitzicht op zee, maar ook op straatjes achter hotel, waarom dan duurder. Vooral voor ouder publiek ()engels) Verder rustig, zwembaden prima, wel erg koud. Geen handdoekjes leggen, erg fijn. Voor ons niet meer omdat wij de sfeer een beetje bejaard vonden. Halfpension viel niet helemaal mee mn avondeten, vleeskeuze minimaal en niet te eten. Overig eten was prima evenals ontbijtbuffet, HP niet nodig, voor dat geld kun je overal in het stadje eten. Zeer gunstig gelegen vlakbij strand met gezellig strandtentje (niet van het hotel) en vlakbij het centrum (leuk stukje lopen) met vele winkeltjes.