Atlantic Garden Beach Mate reviews

Laatst bijgewerkt: 20 maart 2023

Uitstekend en gunstig gelegen t.o.v. restaurants, winkelcentrum, centrum en stranden

Goede accommodatie, mooie zwembaden, veel groen en overal dichtbij. In Corralejo veel goede restaurants en voor de shoppers veel mooie kledingzaken e.d.

Laatst bijgewerkt: 20 mei 2022

Prima lokatie behulpzaam personeel

Goed onderhouden zwembad en tuinen voldoende ligbedden

Laatst bijgewerkt: 1 mei 2022

Mooie locatie, gebouwen hebben wel te lijden aan wat te weinig onderhoud

Is op een mooie plek gelegen, met een huur auto kan je mooie plekken langs de kust bezoeken. Heerlijk terras om even na te genieten. Te voet binnen enkele minuten in het centrum en kan je een heerlijke tapas bar bezoeken

Laatst bijgewerkt: 23 februari 2019

schoon maken is heel slecht van het appartement.Detuinman maakt er meer werk van buiten.

Laatst bijgewerkt: 19 oktober 2018

Geweldig complex met vriendelijk personeel!

Wij hebben zeer genoten van ons verblijf bij Atlantic Garden. We hadden een mooi appartement met een groot balkon. Er is een mooi groot zwembad met een leuk “barretje” waar je iets kan eten en drinken. Het personeel is vriendelijk en staat je goed te woord als je vragen hebt. Mogelijkheden tot het huren van fietsen en ventilatoren etc en je kan bij de receptie excursies boeken. Ook is er een wasmachine en droger aanwezig. Naast het complex bevindt zich de supermarkt en de Hoofdstraat is op loopafstand. Wij komen hier zeker terug!

Laatst bijgewerkt: 14 februari 2018

Goed, fantastische tuin en rustig gelegen

Het was onze 5e keer in dit Apptm. Zijn druk bezig te renoveren (was wel nodig) vriendelijk personeel/receptie. Als je wat nodig hebt ze maken het gelijk in orde. Bijstellen van de TV (BVN).