Sheraton Fuerteventura Beach, Golf & Spa Resort reviews

Laatst bijgewerkt: 19 maart 2023

Uitstekend

Prima hotel. Zoals u hierboven kunt zien. Ontbijt perfect. Diner matig.

Laatst bijgewerkt: 21 november 2022

Wat een verwennerij

Super-de-luxe: de kamers, ontbijt, en de buitenruimte bij het zwembad. En het personeel is zo ontzettend vriendelijk, daar worden ze vast op geselecteerd

Laatst bijgewerkt: 16 september 2022

Prima hotel!!

Wij hadden de junior suite geboekt en dat is een zeer ruime kamer. Ideaal voor ons als gezin met 2 kleine kinderen. De balkons zijn ook heel erg groot. Personeel is heel erg vriendelijk, uitstraling van het hotel en service is zeker 5 sterren. Kleine kant tekening van de pool restaurant die vonden wij wat minder qua eten en service, tip er zit een supermarkt op 5 min lopen van het hotel.

Laatst bijgewerkt: 7 mei 2022

Geweldig mooi hotel

Zeer vriendelijk personeel. Schone en ruime kamers. Heerlijk ontbijt. Mooi zwembad.

Laatst bijgewerkt: 8 januari 2020

Ruim, luxe en netjes

Mooi hotel, erg groot! We hadden een ruime 2 persoons kamer met grote badkamer en balkon erbij. De ligging van de kamer in het hotel was prima. Erg hygiënisch en schoon, er wordt elke dag schoon gemaakt en handdoeken verwisseld. Het hotel ligt wel iets buiten het cetrum, maar met een taxi ben je daar ook binnen 10 minuten.

Laatst bijgewerkt: 29 januari 2017

Uitstekend hotel in iets minder fraaie omgeving

Hotel zelf is erg goed, evenals de directe omgeving (zwembaden, erg mooie tuin). Zodra je buiten het hek komt vonden wij het wat minder (kale vlakte tussen hotel en dorp).