Fuerteventura Beach Club reviews

3,2
3,3
5,6

Laatst bijgewerkt: 10 maart 2023

Oude vervallen boel. Alles smerig, wankele stoelen, geen inventaris. ruikt muf

Voordeur kan niet open en deur naar terras kan niet op slot. Nauwelijks inventaris, Keukenkastjes vallen uit elkaar. Afgetrapte ligbedjes bij het zwembad. Receptie beperkt open en geen wifi in het appartement. Maar vooral: alles is smerig.

Laatst bijgewerkt: 8 maart 2023

Gezellig

Goed"…………………..…………………………………………………………………………………….,

Laatst bijgewerkt: 18 februari 2023

oude vervallen boel

deuren en ramen kunnen niet goed gesloten of geopend worden. Als het regent staat de slaapkamer blank. Geen magnetron, geen koffiezetapparaat of koffiepot met filter. Geen lepels om te roeren of op te scheppen. Niet goed schoon. Terras aan een parekeerterrein met glasbak voor je neus. Slechts 1 x schoongemaakt in 8 dagen. liiging in het verlengde van de aan- en afvliegroute van het vliegveld. Zeer laag overvliegende vliegtuigen

Laatst bijgewerkt: 21 januari 2023

heel vriendelijk personeel

- 2 sterren bungalow is aan vernieuwing toe - water uit het bad komt via het toilet naar buiten - ruik muf binnen

Laatst bijgewerkt: 20 juni 2022

Appartementen toe aan grote renovatie

Voordeur klemt. Keukenkastjes ruiken muf en vallen uit elkaar. Bijna geen keukeninventaris. Douchewater komt bij het toilet weer omhoog. Bedden matig tot slecht. Balkondeur paste niet meer in het kozijn, alleen wanneer die op slot zat. Schoonmaak om de 4 dagen. Maar ach, zelf deze accommodatie gekozen omdat het zoveel goedkoper was dan andere accommodaties. We hebben ons kunnen redden omdat we meer buiten leven dan binnen. Bij het mooie schone zwembad is het heerlijk vertoeven op de nieuwe bedjes.

Laatst bijgewerkt: 7 mei 2022

Gezellig zwembad

Appartementen zijn nodig toe aan renovatie! Schimmel in de badkamer

Laatst bijgewerkt: 25 april 2022

Heel veel achterstallig onderhoud.

Vriendelijk personeel. Verder allemaal erg slecht.

Laatst bijgewerkt: 10 maart 2022

Ligging perfect, bedden en schoonmaak slecht

De ligging is perfect, schoonmaak is slecht, appartement was vies en er werd niet goed schoongemaakt. Schimmel op het plafond in de slaapkamer, doorgezakte bedden, dikke stof op de ventilatoren aan het plafond en op de rand van het bed, kapotte plinten en een muffe lucht. Grote kieren onder en boven de deuren van het terras, slecht onderhouden.

Laatst bijgewerkt: 25 februari 2022

erg basic maar schoon

vriendelijk personeel, het appartement is verouderd maar als er iets kapot was of niet werkte, melde wij het bij de receptie en binnen 5 minuten kwam er iemand het maken

Laatst bijgewerkt: 18 februari 2022

Wel Mooi park

Bungalow redelijk wel verouderd weinig pannen en bestek en bedden echt heel slecht

onderkant koelkast
binnenkant keukenkastje