Caybeach Caleta reviews

Laatst bijgewerkt: 27 maart 2023

Verhouding prijs kwaliteit is zeer gunstig

Goed gelegen alle activiteiten winkels e.d. Op loopafstand. Bungalows zien er leuk uit en heeft een eigen zonne plek Wij zijn er al voor de 3e keer geweest en steeds naar ons zin. Mooi zwembad en door dat allles dichtbij ligt hoef je geen vol pension te nemen.

Laatst bijgewerkt: 6 maart 2023

Prima locatie, net appartement.

Personeel enorm hulpvaardig. We maakten melding van een slecht matras, binnen een uur lagen er volledig nieuwe matrassen. Tevens was er een issue met het koffiezetapparaat, dit werd ook binnen 15 minuten opgelost. Appartement werd bijna dagelijks schoongemaakt, meer dan voldoende handdoek wissels.

Laatst bijgewerkt: 28 maart 2022

Prima prijs kwaliteit

Prima verhouding prijs kwaliteit, vriendelijk personeel fijn verwarmd zwembad.schone appartementen.

Laatst bijgewerkt: 21 maart 2022

Centraal gelegen

Keurig complex vlakbij het centrum en het strand. Bungalows zijn lekker ruim en leuk geschakeld. Alleen jammer dat er een weg tussen de 2 complexen door loopt

Laatst bijgewerkt: 8 maart 2022

Gezellig park, alles wat je nodig hebt voor een relaxvakantie

We hebben hier een heerlijke vakantie gehad. Vooral het verwarmde zwembad was fantastisch. Ook leuk dat er een bar bij zit, om even een ijsje of drankje te halen! Ons huisje was prima netjes, goed schoon. We hadden een 1-slaapkamerhuisje. Wij wilden de kinderen in de slaapkamer laten slapen en zelf in de woonkamer, maar de slaapbank was niet geschikt voor 2 volwassenen. Na wat schuiven hebben we toch allemaal goed kunnen slapen. Verder was al het personeel ook vriendelijk. Caleta de Fuste is een erg op Engelsen georiënteerd vakantiedorp - restaurants met tv's met voetbal e.d. en Fuerteventura heeft weinig bezienswaardigheden. Daarom zou ik deze vakantie alleen aanraden als je gewoon een weekje wil relaxen.

Laatst bijgewerkt: 21 februari 2022

Prima huisvesting

Met name het zwembad is prima op winderige dagen. Wel wat weinig ligbedden en veel ervan zakken diep door.

Laatst bijgewerkt: 1 februari 2022

Nette bungalows.

Alles wat nodig is voor een prettig verblijf op Fuerteventura.

Laatst bijgewerkt: 30 januari 2020

Fantasche appartement

Zeer vriendelijke personeel en behulpzaam. Bij elke dag werd het appartement schoongemaakt. Sommige schoonmaakster waren wat slordig. Ik zou het appartement aanbevelen bij vrienden of familie.

Laatst bijgewerkt: 29 december 2019

Simpel appartement, maar voor deze prijs prima.

Voor 5 personen niet groot, maar je bent toch veel buiten. Zwembad absoluut niet kind vriendelijk, je mocht alleen zwemmen, niet met de bal spelen/over gooien, dus voor een gezin met pubers niet geschikt. We hadden lekkage in de badkamer, dit werd heel snel gerepareerd, maar niet geheel verholpen. Wel fijne vakantie gehad door het fijne weer.

Laatst bijgewerkt: 31 juli 2019

Heerlijk rustig

Rustig park,alles wat je nodig hebt in de buurt.Supermarkt,strand,restaurants

Appartement heeft slot met kaartlezer