Barceló Fuerteventura Mar reviews

Laatst bijgewerkt: 14 maart 2024

Wij vinden het boeken en bereikbaarheid van D reizen slecht. Contact met helpdesk heel slecht en ellenlange wachtrijen aan de telefoon. Dus volgende keer boeken bij een ander reisbureau.

Laatst bijgewerkt: 9 maart 2024

Goed Hotel

Mooi Hotel; Mooie ruime kamer met goed bed. Mooi zwembad en dicht bij strand. Goed eten.

Laatst bijgewerkt: 16 februari 2024

Evaluatie

De locatie was top, het eten en vooral het overige aanbod daarvan niet top. Jammer dat het zo op Britten is ingericht en dat niet gecommuniceerd is. Dan hadden we een andere keuze gemaakt. Ook is er echt bijna niks inbegrepen in het halfpension, ook dat is niet duidelijk aan gegeven.

Laatst bijgewerkt: 12 februari 2024

Fijn resort met aandacht voor de bezoeker

Het resort is groot maar voelt toch persoonlijk en gezellig door de inrichting. Het bestaat uit verschillende delen. De kamers zijn schoon en ruim, de service is perfect. Personeel is erg vriendelijk. Glutenvrij eten is heel goed mogelijk, er is veel kennis over coeliakie en het glutenvrije dieet. Barceló Royal Level Adults Only is een hele fijne plek voor een rustige en mooie vakantie.

Laatst bijgewerkt: 6 februari 2024

Vakantie Feurteventura

Alles tiptop in orde behalve dat ze met onderhoud aan het zwembad niet aan de gasten hebben gedacht. Penetrante geur van polyester tijdens ontbijt en lunch. Pas bij klagen werdt er een ander restaurant aanbevolen.

Laatst bijgewerkt: 26 januari 2024

Prima hotel om even het Nederlandse winterweer te ontvluchten.

Erg groot hotelcomplex maar kamers toch rustig. Neem wel de deluxe kamer zodat je gratis dagelijks naar het Wellnesscentrum en het rustige restaurant gedeelte kan.

Laatst bijgewerkt: 18 januari 2024

Heerlijk verblijf

Een fijn en heerlijk verblijf gehad. Locatie is prettig aan zee en nodigt uit voor een wandeling, genoeg activiteiten te doen. Bedden en beddengoed waren heerlijk. Het buffet voor het diner kan iets beter.

Laatst bijgewerkt: 23 oktober 2023

Heerlijk verblijf om tot rust te komen

Prachtige accomodatie. Nette, ruime kamers. (Wij hadden kamer nr 7302 ). Heerlijke bedden. ( zeg ik als rugpatiënt). Zoek ontbijt, lunch als diner waren zeer uitgebreid, netjes verzorgd en je werd bediend door heel vriendelijk personeel

Laatst bijgewerkt: 24 september 2023

Mooi hotel op een leuke locatie aan zee