Barceló Fuerteventura Castillo (ex Castillo Beach Resort) reviews

Laatst bijgewerkt: 17 februari 2024

Alles klopte op deze trip

Het boekingsproces en alle stappen daarna waren conform onze hoop ( en verwachting).

Laatst bijgewerkt: 30 januari 2024

Prima vakantie…

Prima bungalow geboekt, rustig gelegen…

Buijs
Laatst bijgewerkt: 5 oktober 2022

Prima accommodatie

Schoon appartement, goed eten met iedere dag verschillende keuzes. Dichtbij strand zwembaden en diverse terrasjes/ winkeltjes.

Laatst bijgewerkt: 15 maart 2020

Gedateerd, maar daar was de prijs ook naar, voor mij niet erg.

Het was er allemaal wel, gedateerd maar allemaal bruikbaar. Ik was het merendeel van de dag weg (wandelen, fietsen, etc.) waardoor het niet stoorde. In het schoonmaken en handdoek wisselen, etc. zat geen systeem. Na 4 dagen nog niemand geweest maar een telefoontje werd meteen schoongemaakt en verwisseld. Dit herhaalde zich nogmaals na 3 dagen..

Laatst bijgewerkt: 29 februari 2020

Een paradijs!!

Hele fijne, mooie bestemming. Ontzettend vriendelijk personeel. We werden vorstelijk behandeld. Het restaurant met Marcial aan t hoofd heeft gezorgd dat zelfs voor onze dochter met n ernstige voedselallergie veel mogelijk was.

Laatst bijgewerkt: 22 februari 2020

Uitstekende lokatie met een prachtige ligging

Vriendelijke baliemedewerkers en een schitterende ligging aan het water. Uitstekende parkeergelegenheid

Laatst bijgewerkt: 19 februari 2020

Je waant je in een andere wereld!

Wij hebben een fantastich verblijf gehad. BARCELO Castillo Beach is een "dorp op zich" en erg mooi. Het dorp Caletta de Fuste en omgeving is niet zo veel bijzonders. Als je in het resort komt ziet de wereld er ineens anders uit. Schoon, fris, vriendelijk en zonnig!

Laatst bijgewerkt: 8 februari 2020

We zaten in de bungalows, aan de andere kant van de weg. Daar was het heerlijk rustig. We vonden het fijn dat er ligbedden op het terras stonden. Daarom hoefde we niet naar het zwembad en genieten van de rust en daar kwamen we voor.

Laatst bijgewerkt: 17 december 2019

Helemaal Top

Top ligging en service, nette verzorgde bungalows en prachtige park tuinaanleg

Heerlijk zwembad. Lekker chillen aan t zwembad met een heerlijk drankje!
Accommodatie is erg goed. Schoon, goede bedden en een fijne douche!
appartement / bungalow