Ohtels Villa Romana reviews

Laatst bijgewerkt: 10 oktober 2016

uitstekend hotel

Zeer aan te raden. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn netjes en ruim. Het eten was zeer lekker en uitgebreid. Ik zou er zeer zeker weer naar toe gaan. Het hotel ligt iets meer uit het centrum maar is heel goed te doen.Je krjigt er ook rust voor terug.

Laatst bijgewerkt: 31 mei 2016

Prima hotel voor een korte vakantie.

Prima hotel. Kamers zijn prima qua grootte, schoon en fijn dat er een klein koelkastje is. Het personeel is uiterst vriendelijk. Ontbijt is prima, avondeten vond ik iets minder. Animatie moet je van houden. Persoonlijk hoeft dat van mij niet, maar anderen genoten er zichtbaar van. Prima, je kan kiezen of je er aan meedoet of niet. Wat ik echt ontzettend irritant vond was het zgn. "handdoekje leggen" en alle bijkomende geluiden. Het handdoekje leggen begint rond 07.00 's-morgens!! Niet alleen worden de handdoeken neergelegd, maar tevens werden de bedjes over de grond gesleept. Niet prettig als je daar iedere morgen zo vroeg van wakker wordt. Om het dan ook maar niet te hebben over het feit dat mensen de handdoek om 07.00 uur neerleggen en vervolgens pas halverwege de middag gebruik van het bedje gaan maken! Nu is het pas mei.. wil niet meemaken hoe het in het hoogseizoen moet zijn!

Laatst bijgewerkt: 5 mei 2016

Groot druk hotel met aardige faciliteiten en op vijf minuten lopen van park aventura

Het grootste pluspunt voor ons was de ligging tov park aventura. Minidisco elke avond negen uur