Sangulí Salou reviews

Laatst bijgewerkt: 14 september 2023

Een geweldig camping voor iedereen als je het hier niet naar je zin heb heb je het bergers zo veel te doen ,leuke zwembaden gezellige restaurants super goede entertainment super vriendelijk personeel of wel een top camping zou niet anders willen

Hr. S. van Rijswoud
Laatst bijgewerkt: 19 augustus 2023

Laatst bijgewerkt: 19 juli 2019

een gewldige camping

goede zwembaden accommodatie was geweldig handdoekenservice en linnenservice was slecht

Laatst bijgewerkt: 6 september 2017

Prachtige camping! Vooral het Afrika bad!

Wij waren als gezin met 3 kinderen (2, 6 en 9 jaar) op vakantie naar camping Sanguli. Roan als touroperator was uitstekend vooral het oudere stel Betty&Thijs waren zeer betrokken! Echt fijn. Meerdere zwembaden, echt een snoepjes kast voor kinderen haha! Nu kan ik wel heel veel gaan vertellen over ons verblijf bij Sanguli maar wij willen het team van Transavia vlucht HV5548 op 2 september 09:05 Reus-Amsterdam erg bedanken voor onze plezierige terugvlucht. Een volledige vrouwelijke crew! Kinderen mochten vragen stellen aan de piloten en kregen een uitgebreid antwoord terug van Marieke en Jacqueline! Echt heel leuk. Ook werden de ouders en kinderen op een komische wijze op de hoogte gesteld van de snelheid van het vliegtuig 900km per uur, 2,5 keer zo snel als Max Verstappen! Bij een camping kun je nog naar plaatjes kijken maar bij een vlucht zie je niet of hij saai of plezierig is. Echt uitstekend gedaan Transavia om zulke mensen in dienst te hebben! Dikke 10+