H10 Salou Princess reviews

Mw. W. Sier
Laatst bijgewerkt: 22 augustus 2023

Laatst bijgewerkt: 24 september 2022

Mooi Hotel en schoon

Goed verzorgd op alle gebieden, vlak bij Strand en winkels

Laatst bijgewerkt: 24 september 2022

Zeer goed hotel, zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. Kamers en bedden prima. Elke dag nieuwe handdoeken en het schoonmaken van de kamer. Het eten was goed en gevarieerd maar helaas niet altijd warm genoeg. Lekker dicht bij het centrum en het strand.

Laatst bijgewerkt: 28 augustus 2022

Leuk en net hotel met vriendelijk personeel.

10 dagen geweest en het was gewoon een fijn hotel. De kamer was een beetje gedateerd en krap, maar wel schoon, dat is het belangrijkste vind ik. Het ontbijt was zeer uitgebreid, erg lekker!

Laatst bijgewerkt: 18 juni 2022

Zeer mooi en lekker overal dichtbij

Een mooi schoon vriendelijk en vooral geluids vrij met het slapen heerlijk rustig ondanks dat we aan de weg kant zaten krijg voor mij een 10 ... heerlijk uitgebreid assortiment aan eten het hele hotel top

Laatst bijgewerkt: 6 mei 2022

Gezellig hotel met goed eten

Gezellig hotel, vriendelijk en hulpvaardig personeel. Goed eten voor een hotel met halfpension. Hygiëne echt netjes en schoon, ook in de avond. Avond programma was wisselend maar trok veel publiek. Prima, leuk en gezellig zwembad, kinderen (al groter) hebben zich vermaakt.

Laatst bijgewerkt: 5 oktober 2019

Mooi hotel met vaste gasten , bejaarden club

Mooi hotel netjes onderhouden , kamers ruim . Bedden erg hard , te hard voor ons . Eten smaak goed , hoeveelheid slecht op wordt niet bijgevuld of er wordt wat anders neer gezet . We hadden het idee dat wat er over was van de lunch savonds werd geserveerd Variatie in het eten was matig elke dag bijna het zelfde . Veel tafels waren gereserveerd voor vaste gasten , erg vervelend je krijgt het idee dat je niet welkom bent . Consumpties / drank erg prijzig in het hotel . Personeel eetzaal niet vriendelijk In de periode dat wij er waren waren er veel vaste gasten , sommige kwamen er al meer als 20 jaar , gem leeftijd was 70+ . Deze groep bejaarden domineren het hotel nog erger dan jongeren . Er zijn maar 3 kleine liften te weinig voor zon groot hotel . Housekeeping was goed , badproducten aanwezig in de badkamer . We hebben een prachtige vakantie gehad , maar dit hotel verdiend van ons een 7 en niet meer . We komen hier nooit weer .

Laatst bijgewerkt: 5 oktober 2019

Fantastisch hohet

Wij komen er al 21 jaar en het voelt elk jaar weer als thuiskomen, het is gewoon een uitmuntend hotel

Laatst bijgewerkt: 10 september 2019

Heel fijn en schoon hotel in Salou

Super fijne tijd gehad in het hotel. Iedereen was erg vriendelijk en behulpzaam.

Laatst bijgewerkt: 30 augustus 2019

Mooi hotel, mooie ligging, gewoon goed eten

Mooi hotel, mooie ligging, goed eten maar niks bijzonders. Ligbedden bij zwembad worden 's ochtends gereserveerd en genoeg ligbedden alleen véél te weinig parasols. Voor het avondeten moet je in de rij staan tot ze je naar je tafel wijzen, personeel is daar druk en niet echt vriendelijk. Preferentie voor een kamer op de derde verdieping aan de straatkant gevraagd maar niks mee gedaan... Het werd eerste verdieping zwembadzijde..

Zwembad
In het hotel