H10 Salauris Palace reviews

Laatst bijgewerkt: 20 oktober 2019

Fantastisch hotel nabij Port Aventura en Ferrariland

Vriendelijk personeel, Goed verzorgd hotel, Grote familiekamers. Op loopafstand van Port Aventura en Ferrariland. Treinstation in de buurt. Luchthaven Reus op 15 minuten van het hotel. Een uurtje met de auto van Barcelona echt een aanrader om een dagje naar toe te gaan dit kan ook met de trein dan ben je wat langer onderweg (1,5 uur)

Laatst bijgewerkt: 28 september 2019

mooi enschoon hotel goede kwaliteit /prijs verhouding

goed en mooi hotel mooi zwembad rusti gelegen,makkelijk wandelen naar stad en strand

Laatst bijgewerkt: 9 september 2019

Redelijk/goed

Wij zijn eerder in een h10 hotel geweest met 4 sterren,dit hotel is wel ok maar geen 4sterren waardig. Dit wil niet zeggen dat wij niet nogmaals voor dit hotel zouden kiezen.

Laatst bijgewerkt: 4 juni 2019

Prijs kwaliteit een goed hotel

Mooi hotel, proper en goede ligging. Eten af een toe wat tegen gevallen

Laatst bijgewerkt: 6 oktober 2018

Mooi hotel, goed eten.

Het hotel was over het algemeen heel goed, alleen vond ik dat de vriendelijkheid van het personeel wel iets beter kon. Namelijk dat ze als we het hotel binnenkwamen dat ze niet even vriendelijk begroeten, in het restaurant wel. De kamer zag er goed uit, alleen de douche was niet zo handig. Het eten was goed, af en toe wel wat koud, maar genoeg afwisseling, en veel keus. De ligging is ook goed, 10 minuten van het strand en de winkels, dus maar klein stukje lopen.

Laatst bijgewerkt: 28 september 2017

Prima hotel. Waren er voor 3e keer, dat zegt genoeg!

Goed en mooi hotel met goede voorzieningen. Prima personeel, erg vriendelijk en behulpzaam, o.a. een van origine Nederlandse baliemedewerkster; andere baliemensen spreken goed Engels. Buffetten met ruime keuze en alles van goede kwaliteit.

Laatst bijgewerkt: 16 september 2017

Een aanrader

Goed hotel, schoon. Lekker rustig gelegen en op ongeveer kleine 10 minuten ben je bij strand en winkels, supermarkt.