H10 Mediterranean Village reviews

Laatst bijgewerkt: 17 september 2022

Perfect hotel frisse binnenkomst

Mooi vakantiehotel. Service en bediening heel goed Afstand tot strand is heel goed. Klein strand en dat is wel mooi en rustig. Omgeving is wel wat weinig te doen.

Laatst bijgewerkt: 1 september 2022

Geweldig vriendelijk personeel

Prima hotel wel gehorig maar dit heeft ook met luidruchtige mensen te maken personeel is erg vriendelijk en behulpzaam! Animatie is top en zwembad heerlijk ! Eten is prima ! Aanrader dus!

Laatst bijgewerkt: 31 augustus 2022

Mooi Hotel met lekker eten

Zeker de moeite waard ligt net buiten het drukke Salou bus stopt voor de deur en brengt je in 10 min naar Salou centrum voor 2 euro. Fijn zwembad voor de kinderen.

Laatst bijgewerkt: 30 september 2019

Mooi hotel met vele faciliteiten

Veel te doen voor jong & oud. Leuke animatie en vermaak ook in de avonden. Jacuzzi op het dak; heerlijk voor even een kind vrije omgeving. Zwembaden leuk opgedeeld met een gedeelte voor kinderen en een zwembad wat meer voor de ouderen. Met de bus makkelijk in Salou (Tarragona en cambrills) te komen. Aan de overkant van het hotel kan je een buskaart kopen bij BusPlaya. Voor 15 euro koop je 1 malig een kaart waarmee je in de regio 10 ritten kan maken (1 kaart meerdere personen te gebruiken). Opwaarderen kan voor 10 ritten 12 euro. Goede omgeving. Mooi strand aan de overkant. Wel met een trap naar beneden dus als je slecht te been bent is dit niet makkelijk. Maar het strand van Salou kan je dan wel makkelijk bezoeken met de bus etc. Bedden zijn goed stevig. Heerlijk geslapen. Vriendelijk personeel. Prijs kwaliteit is meer dan uitstekend. Je krijgt eerder te veel voor je geld dan te weinig.

Laatst bijgewerkt: 21 september 2019

Goede locatie, top zwembad, genoeg te doen voor jong en oud

Leuk zwembad, leuk animatieteam, vriendelijk personeel, goed eten en Daisy is helemaal een schot in de roos voor kleine kinderen.

Laatst bijgewerkt: 19 september 2019

Mooi hotel, lekker eten en genoeg faciliteiten

Het hotel is mooi opgezet met redelijk ruime kamers en balkon. De bedden zijn van fraai formaat met heerlijke hoofdkussen, maar de matrassen voor onze begrippen heel stevig. Na 12 dagen voelden we het toch wel aan onze rug. Ontbijt,- en avondbuffet helemaal prima en voor ieder wat wils. Desondanks de buffetvorm eigenlijk geen klagen over koud eten of wat dan ook. Prima verzorgd! Mooi zwembad (twee stuks zelfs), heerlijk rustig dakterras met genoeg ligbedden en twee jacuzzi's, bij slecht weer kun je verwarmd binnen zwemmen (wel iets kleiner bad en dan ook best druk) of relaxen in het Turks stoombad en Sauna (in de prijs inbegrepen). De WIFI was rondom het zwembad, restaurant, kamer e.d. ook erg goed.

Laatst bijgewerkt: 19 september 2019

Gastvrij en behulpzaam

Personeel is erg vriendelijk. Geen vraag, verzoek was teveel.

Laatst bijgewerkt: 9 juni 2019

Teveel grote gezinnen met veel kinderen

Veel engelse ASO gezinnen hierdoor geen behoefte om in de omgeving van het hotel te verblijven. Meestal geen plaats bij het zwembad Te ver van Salou dus altijd op het openbaar vervoer aangewezen.

Laatst bijgewerkt: 7 september 2018

Zeer kind vriendelijk, vriendelijk personeel, eten goed.

Groot hotel maar goed georganiseerd. Eten was erg lekker, elke ochtend een beetje hetzelfde maar wel veel keuze en elke avond wel een ander menu. Soms was het eten wat lauw maar dat vonden we niet zo erg want het was nog steeds lekker. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. We kwamen om 22.30 uur aan in het hotel en het restaurant was al dicht. Speciaal voor ons het restaurant even open gedaan zodat we nog wat konden eten. Kamers erg schoon en groot balkon.

Laatst bijgewerkt: 25 september 2016

geweldig hotel ook met kinderen

Goed hotel veel faciliteiten goed eten goede groep voor animatie

1 zwembad van de 2
Hotel voorzijde