H10 Delfín reviews

Laatst bijgewerkt: 3 september 2022

Heerlijk hotel, vriendelijk personeel, fantastisch eten

Dit heerlijke adult only hotel voldeed aan al onze verwachtingen. Grote kamer met dakterras en ligbedden. Zeer uitgebreid ontbijt, lunch en diner buffet. Veel verse vis en vlees. Personeel ontzettend vriendelijk. Ligging in centrum, vlakbij het strand. Wij hadden totaal geen overlast van het lawaai uit het centrum. Geen ballen en luchtbedden in het zwembad. En vlakbij het strand

Laatst bijgewerkt: 23 augustus 2022

Toppie

Goed hotel vooral kamer aan zwembadzijde en meerdere zwembaden

Laatst bijgewerkt: 7 oktober 2019

Goed hotel - vriendelijk personeel. Goede lokatie

Laatst bijgewerkt: 28 september 2019

Super hotel

Mooi hotel zonder kinderen en super gezellig alle dagen savonds wat te doen

Laatst bijgewerkt: 28 september 2019

Top hotel

Wie er durft te klagen vraag ik mij af wat ze thuis eten alles top veel keus.

Laatst bijgewerkt: 21 september 2019

goede service. mooi hotel

jammer dat het zwembad niet verwarmd was. verder was het een super de lux hotel metbeen goede ligging. alles op loopafstand.

Laatst bijgewerkt: 24 augustus 2019

eerder 3 sterren dan 4

Leuk hotel met prima ligging , jammer dat er te weinig ligbedden aan het zwembad zijn. Het eten was niet altijd warm , mocht ook wat meer variatie in zijn.

Laatst bijgewerkt: 27 juni 2019

Goed, schoon Hotel. Eten heerlijk. Vriendelijk personeel.Handdoek leggen bij het zwembad, echt verschrikkelijk. Hotel ligt centraal gelegen. Tegenover het hotel een appartementencomplex met jongeren. Salou heel erg druk. In deze tijd bizar druk aan t strand. Bedjes en parasol tegen betaling te huur op het strand.

Laatst bijgewerkt: 8 juni 2019

Gezellig, schoon, ontspannen

Heel mooi, schoon hotel met goede bar, wel wat weinig personeel, vaak wachten op drankjes, wel heel vriendelijk, overal in hotel. Iets weinig ligbedjes bij zwembad.

Laatst bijgewerkt: 22 september 2018

ziet er heel mooi uit

mooie binnenkomst. mooi zwembad, eetzaal te klein voor zoveel mensen ,en de meeste stoelen zijn te laag voor de tafels.

Ons uitzicht