Golden Port Salou reviews

Laatst bijgewerkt: 22 oktober 2022

Fijne kamer met heerlijke bedden

Het hotel was netjes en verzorgd. De kamers waren fijn en de douche was zeer goed!

Laatst bijgewerkt: 23 september 2022

Top hotel in alle opzichten

Wat een verrassende complete oase in hartje Salou. Superfood en wat een keuze. Niet normaal hoe uitgebreid: zij zowel ontbijt als diner. Super vriiendelijk personeel en utermate nette omgeving, waar je ook kijkt. Zeker voor herhaling vatbaar en een duidelijke aanrader voor een ieder.

Laatst bijgewerkt: 16 oktober 2019

Mooi, groot en leuk hotel. Met vriendelijk personeel, leuk evenementen en lekker gevarieerd eten.

Laatst bijgewerkt: 7 oktober 2019

Fijn hotel. Wij hadden een kamer in de Family Suites. Geweldig. Nieuw. Kamer met een tweepersoons bed en een extra slaapkamer met 2 aparte bedden. Ideaal met kinderen. Keukentje met magnetron . Waterketel voor koffie/thee enz te zetten. Badkamer met stortdouche en losse douche. Perfect. Inrichting modern en heel schoon.

Laatst bijgewerkt: 3 oktober 2019

zeer goed

reis er na toe zeer slecht !!!!!!! je moet alles zelf uit zoeken . koffers zelf ion bus zetten \geen uit leg

Laatst bijgewerkt: 18 mei 2019

Fijn hotel met fantastiche keuken

Hotel is erg netjes en schoon.Personeel vriendelijk en behulpzaam. Bedden op de kamer liggen prima. Het eten is erg verzorgd en heerlijk, veel keus en veel is portiegewijs zodat niet iedereen in het gerecht zit te scheppen en/of steken. De zaal waar het entertainment is is wel ruim maar veel plekken hebben weinig zicht op het podium vanwege de pilaren in het midden van de zaal. wij waren zeer tevreden en zullen zeker weer naar dit hotel gaan

Laatst bijgewerkt: 16 juni 2018

Mooi, schoon hot met lekker eten. Personeel is vriendelijk.

Mijn vriendin en ik zijn net 1 dag terug van een 8 daagse vakantie in hotel Golden port Salou. Wij hebben een geweldige week gehad. We verbleven op basis van all-inclusive en dit is een aanrader. Bij all-inclusive zitten verschillende soorten ijses (van callipos tot magnum ijsjes). Tussen de middag kun je een hamburger, pizza tosi, friet bestellen. Heel lekker. Elke avond is er een minidisco (20:30 uur) en om 22:00 uur een show. Heel leuk om naar te komen met sfeer. Kamers zijn ruim met een groot balkon. Badkamer is groot en aan alles is gedacht.

Laatst bijgewerkt: 26 mei 2018

Heerlijk eten

Fijn hotel alleen een beetje ver voor ons naar het strand. Gelukkig kon je scootmobiel Huren dus toch nog fijne vakantie

Laatst bijgewerkt: 30 september 2017

gezellige plaats

Fijne vakantie gehad ,met de bus van plana een strippenkaart van 10 ritten 15.00 euro, kan je na div plaatsen. Verder veel winkels op loop afstand, en op loopafstand mooie fontein . Hotel ook prima, er komen ook veel oudere mensen en gezinnen met kinderen. het enigste wat een beetje tegen viel was dat de kamers gehorig zijn, maar dat ligt eraan wie er langs je zit, wij hebben gelukkig van niemand last gehad. Waarschijnlijk komen wij hier weer terug.

Laatst bijgewerkt: 2 juni 2017

in Golden Port Salou heb je echt een vakantiegevoel

Prima hotel, gezellig maar genoeg ruimte te doen wat je wilt, een rustig plekje of volop meedoen aan activiteiten, goede hulp bij het veranderen van een kamer op lager gelegen etage vanwege hoogtevrees. Geweldige keuken elke avond weer een eetfeest vooral de thema avond buffetten, geweldig!