California reviews

5,3

Ar Di
Laatst bijgewerkt: 30 december 2019

Vies appartement

Vies appartement witte vleken op de kasten ezno keukenkast kapot en koelkast ook bedddn kapot zwembad goed ik had een beter appartement verwacht wifi deed het gewoon niet geen aanrader eten was oke en wel aardige mensen

Laatst bijgewerkt: 31 augustus 2019

Geen aanrader

Het appartement was bij aankomst belachelijk slecht schoongemaakt, vuilnis van vorige gasten, rare vlek in bed en balkontafel was ranzig. (Dit werd bij navraag wel direct opgelost). De rest van de week was de schoonmaak ook karig te noemen, wc rollen niet vervangen, zand bleef in de douche liggen en prulletjes bleven ook dagenlang liggen. De wifi hadden ze evengoed niet aan kunnen bieden, want deze werkte totaal niet. De bedden liggen zo slecht dat wij na 1 nacht al rugpijn hadden. Je voelt de veren duidelijk door het matras en als je omdraait klinken die alsof de wereld vergaat. En dat is niet overdreven. Elke nacht wakker wanneer de ander zich omdraaide. De keuken was niet echt een keuken te noemen, er waren welgeteld 4 vorken en messen en 3 gammele pannen aanwezig. Verder was er ook geen afwasborsteltje, waardoor we onze glazen niet konden afwassen. De schoonmaak maakte de glazen ook niet schoon, dus hebben we na 2 dagen maar uit de flessen gedronken. Verder vallen de keukenkastjes al uit elkaar als je ernaar kijkt. De koelkast sloot slecht en het vriescompartiment had een enorm gat, waardoor die niet vroor. De koelkast was daardoor overigens wel heerlijk koel. De locatie van het hotel is echt super. Je bent in tien minuutjes wandelen bij het strand en kunt daarbij door gezellige straatjes met winkels en barretjes lopen. Het treinstation is wel wat ver lopen, namelijk 20-25 minuten, maar het is te doen. Verschillende bushaltes liggen op een minuut of 3 van het hotel dus dat is geweldig. Veel bedrijvigheid rondom het hotel richting het strand, maar absoluut geen overlast ervaren. Het ontbijt is in tegenstelling tot de rest van dit hotel helemaal prima! Genoeg keus en alles wordt aangevuld tot op het laatste moment. Lekkere verse producten. De ontbijttijden zijn wel wat kort, van 8 tot 10. Als je vroeg op pad moest voor een excursie zat ontbijten er dus niet in. Ook uitslapen was niet bepaald een optie. Het personeel was wisselend vriendelijk en kortaf. Opvallend was dat praktisch alle receptionisten belabberd Engels spraken, wat communiceren erg moeilijk maakte. Het scheelde echt dat ik enigszins Spaans kon verstaan, want van het Engels was weinig te maken.

Laatst bijgewerkt: 26 juni 2019

Mooi van buiten

Mooi hotel met een goede ligging. Ontbijt en lunch eentonig avond eten niet lekker. Spa extra betalen was niet vermeld bedden vrij hard airco werkt niet Veel te veel betaald voor de gehele reis

Laatst bijgewerkt: 15 september 2018

Goed verzorgd en een fijne plek en dit was de 3de keer en ik kom hier zeker teug

Laatst bijgewerkt: 23 augustus 2018

Mooi complex, erg schoon, zeer goed eten

Mooi appartementencomplex. De appartementen zijn eenvoudig maar goed schoon. Iedere dag werd er schoongemaakt en waren er schone handdoeken. Restaurant ziet er mooi uit en het eten is erg goed. Zeer vriendelijke mensen, gaan erg leuk met kinderen om. Zwembad zit voor een (groot) deel van de dag in de schaduw, maar je kan eventueel ook naar het zwembad van het hotel gaan waar wel de hele dag zon is.

Laatst bijgewerkt: 8 juni 2016

Een goed en schoon appartement

Ben hier al eerder geweest en zal nog vaker komen. altijd heel tevreden...