Blaumar reviews

4,9

Laatst bijgewerkt: 8 oktober 2019

Er was niet te doen

Logging Hotel prima, teen was ook goed. Kan niet met mijn rollator door de eetzaal. Bedden konden niet van elkaar.

Laatst bijgewerkt: 18 augustus 2019

Een goed hotel de kamers zijn gedateerd maar wel schoon

De meetingpoint en transfers zijn slecht geregeld, onder andere namen. Bij aankomst was de kamer eind van de middag pas klaar. De service was super en meer dan genoeg keus in het eten. De bedden waren goed en alles was goed schoongemaakt. Het zwembad was super, veel entertainment voor jong en oud. Het personeel in heel het hotel zijn super vriendelijk en behulpzaam. Het zoute zwembad is een aanrader. Ik vind het zeker een aanrader om op vakantie te gaan!

Laatst bijgewerkt: 18 juli 2019

Heerlijk aparthotel op een goeie locatie

Prima hotel, met een perfecte locatie. Ligt aan het begin van de boulevard, en binnen 10 minuten lopen (over de gezellige boulevard) sta je bij het drukkere gedeelte met winkelstraten, veel restaurants en barretjes/clubs. Strand ligt direct voor de deur, alleen maar even een weg over te steken. Trein en bussen stoppen vrijwel om de hoek! Receptiepersoneel is vriendelijk en helpt je met al je vragen. Ook het personeel bij het ontbijt is erg vriendelijk en werkt erg hard. Alleen is naar mijn mening de bar bij het zwembad erg duur. Vooral voor wat je krijgt. Dit was voor mij eigenlijk het enige minpunt.

Laatst bijgewerkt: 17 juli 2019

Prima hotel vooral op kinderen gericht

Fijn Hotel, wij vonden het alleen te rumoerig in de eetzaal met kleine huilende kinderen

Laatst bijgewerkt: 10 juli 2019

Prima aparthotel

Goede ligging, mooi zwembad ook voor de kleintjes, vriendelijk personeel en gevarieerd buffet elke dag ander hoofdgerecht (en), ruime kamers met inloopdouche in de badkamer! Voor ons ideale vakantie!!

Laatst bijgewerkt: 8 juni 2019

schoon en modern goede ligging voor alles.

vlak bij het strand .recht ertegenover op het strand een keurige eet bar .geen bar in het hotel .

Laatst bijgewerkt: 4 mei 2019

Fantastisch mooi fris hotel

Ontzettend lekker en vers buffet, elke dag anders, vriendelijk personeel en topligging!

Laatst bijgewerkt: 14 juli 2018

Super!

Blaumar hotel is zeer geliefd. Het heeft een perfecte locatie aan de boulevard/ het strand. In een woord: geweldig!

Laatst bijgewerkt: 10 mei 2018

Keurig net hotel op ideale ligging van het strand

Perfecte ligging tov strand, nette kamers, goed schoon, erg vriendelijk personeel vooral bij de receptie, nederlands sprekend, ontbijt buffet is zeer uitgebreid.

Laatst bijgewerkt: 8 mei 2017

Prettig voor jong gezin en of ouderen

Ze hebben heel leuke entertaining voor jong en oud, ongedwongen en zeker voor 4 tot 12 jaar gewoonweg liefdevol. Heel gevarieerd, top! Aangekoppeld restaurant (Arena) is van hoge kwaliteit. Personeel is vriendelijk en staat klaar voor allerhande wensen.