Estival Park Resort reviews

Dorinda
Laatst bijgewerkt: 30 oktober 2023

Heel tevreden

Heel tevreden, het was een veel groter resort dan verwacht. Het zijn 3 grote hotels met eigen zwembad, restaurant en lounges die allemaal bij het resort horen. Je mag met je all inclusive bandje overal heen. Ook een mega groot binnenzwembad met sauna, stoomcabines, ijsbad enz. en een hele grote en uitgebreide sportschool. Er is ook een hele grote spa waar je tegen betaling heen mag. Het was even uitzoeken hoe het werkte met het drinken van alcohol gezien er voor bijna alles op de kaart alsnog extra betaald moet worden. Achteraf bleek dat je heel veel wat gratis was gewoon los bij de bar kon bestellen, die stonden alleen niet op de kaart. Zo waren softdrinks ook gratis en kon je gewoon gratis mix drankjes bestellen. De cockails voor 2 euro waren mega sterk dus dat was het ook waard. De kamer was heel mooi en werd elke dag school gemaakt. Elke avond bij het buffet ander eten met een thema.

Laatst bijgewerkt: 28 oktober 2023

Prijsvrij is niet geheel vrij van zorgen

Het is geen pakketreis en je moet toch wel veel zelf doen. De vlucht was met Ryanair en prijsvrij geen preferred partner, waarbij Ryanair je dwingt om een soort van ID check te laten doen met uploaden van foto's van je ID. Dat verliep niet zonder storing en dan moet je bij een Engels talige helpdesk aan de lijn hangen. Prijsvrij is telefonisch lastig te bereiken. De transfer was geboekt via Prijsvrij, maar die organisatie had het weer doorverkocht zodat je ook daar achteraan moest gaan. Het is allemaal gelukt, maar het kost wel wat tijd en moeite.

Laatst bijgewerkt: 30 september 2023

Het hotel kamer was niet echt mooi maar alles was aanwezig.bed was hard dus dat was een tegenvaller.verder zag het er wel aardig uit.we waren tenslotte er toch alleen maar om te slapen veder waren we de heele dag weg.elke dag schone handoeken en het bed werd wel opgemaakt.maar niet verschoond nou hoef dat niet elke dag maar je lich toch te zweten vind niet dat ze je 11 dagen zo kunnen laten lichen.de vloer werd ook ff gouw gedweild en je liep nog op zand met bloote voeten. het zwembad zag er leuk uit voor kinderen maar voor ons was dit geen optie.wij dachten dat we in het gebouw van geen kinder zouden zitten.het was heel erg rumoerig savonds op de gang dus lang wakker gelegen of je werd wakker.het eten vonden wij ook niet echt denderend.veder is het een schitterend park.ik begrijp nu wel warom er meer Engelse zitten dan Nederlanders.we zijn er 2 tegen gekomen meer niet.het personeel was wel heel goed erg vriedelijk en zeer behulpzaam.veder hebben wij het best naar ons zin gehad.maar we zouden hier niet meer naar toe gaan.

Laatst bijgewerkt: 25 september 2023

Divers eten goede ligging maar druk hotel(s)

We zijn uitstekend geholpen door de Belgische mevrouw van gebouw 1. Het eten is erg divers en wisselt per dag. Het strand en winkels zitten super dichtbij. Alleen wel erg druk. Druk bij de restaurants en bij de animatie savonds is het echt super druk

Laatst bijgewerkt: 18 september 2023

Zonder manager worden er geen besluiten genomen

Mooi hotel wat eigenlijk overal renovatie nodig heeft

Laatst bijgewerkt: 15 september 2023

Vakantie

Het eten was prima. Kamers zijn heel erg gehorig. En personeel wat er loopt spreekt amper Engels en er kan ook geen lachje ervan af. (Geen vriendelijk personeel)

Laatst bijgewerkt: 17 september 2022

locatie is geweldig, park is heel erg netjes en schoon

beetje jammer dat er geen koffie/thee faciliteit op de kamer aanwezig is. we hadden graag gezien dat het bed dagelijks verschoond zou zijn maar na de 2e dag ontdekten we rode haren onder het onderlaken die absoluut niet van ons waren...... Hier melding van gedaan en werd direct opgelost.

Laatst bijgewerkt: 6 mei 2022

Mooi onderhouden, goed georganiseerd, strand dichtbij, lekker eten, jammer van de bedden

Fijn park, bestaat uit meerdere “wijken” met eigen zwembad. Voelt veilig, maar je hebt dus 1 zwembad en niet meerdere. Zwembaden zijn wel vergelijkbaar en niet heel groot. Eten was lekker, ook glutenvrij enigszins geregeld (aparte ontbijthoek en s avonds vooraf gekozen maaltijd (pizza, pasta, friet). Appartement vrij basic, maar wel netjes en alles wat je nodig hebt. De bedden waren hard. Receptie gevraagd voor een oplossing. Zouden ze in ieder geval voor degene met rugklachten doen maar is niet gebeurd. We wilden hier geen tijd en energie aan verliezen dus hebben het gelaten, maar alle vier een week erg slecht geslapen.

Laatst bijgewerkt: 2 mei 2022

Fantastisch resort

Fantastisch resort bestaande uit hotel en verschillende compounds met appartementen met allen een eigen zwembad. Fijne wellness (enige minpuntje is de verplichte badmuts hier), dichtbij het strand en uitgebreide buffetten in het restaurant. Daarnaast nog verschillende bars / snackbars.

Laatst bijgewerkt: 26 oktober 2019

Mooi schoon vriendelijk

Een net en schoon appartement met vriendelijk personeel,

Vanuit Balkon Appartement kamer 4014